  • Data: 2003-05-05 08:06:54
    Temat: Re: Pies, sąsiad i drzewo...
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tia, a jezeli autor jest niezwykle przywiazany do swojego psa.
    > Szanowny Pan Krzysztof, chyba nigdy nie opiekowal sie zadnym zwierzeciem,
    > wiec nie moze o tym wiedziec.

    Szanowny Pan Krzysztof raczyl przez 2 lata zyc w domu, gdzie za siatka u
    sasiada byl spory kundel ujadajacy za kazdym razem, kiedy Szanowny Pan
    Krzysztof wychodzil przed dom. Sasiad nie chcial go stamtad zabrac, wiec
    sasiedzi mieli koszmar, a sasiad uzyskal tytul CHAMA NIESAMOWITEGO ;-)

    Dlatego jak widze pytania "co zrobic, zeby sasiedzi nie nekali mojego
    szczekajacego kundla, tylko potulnie to przyjmowali" to mi sie krew
    gotuje w zylach.