  • Data: 2003-07-27 13:13:20
    Temat: Re: Pies i sasiad
    Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie krzycz ;) Jesteś pewna, że zaczepiają?
    nie krzycze!!! tak , zaczepiaja go ! wala o plot , potem "szczekaja",
    przewaznei dzieci , albo takie wyrostki! Juz kilkanasie razy ich opieprzalam
    ale ilez mozna!!!

    Przykro mi ze mnei nie rozumiecie. Ja wychowuje mojego psa i jak siedze na
    tarasie i mowie ze nie wolno to on siedzi obok mnei i tylko sobie powartuje
    . Ale on jest mlody ma duzo werwy i sily i energi . I jak sam sobie poleci
    na ogrudek i go zaczepiaja to szczeka.

    chodzi mi tylko o to zeby mi facet psa nie otrul!!!
    A strzelac soebi moze ile chce - moj pies sie nie boi a inni sasiedzi juz
    wiedza ze ten sasiad to wariat:)