    From: Kasek <k...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pies i sasiad
    Date: Sat, 26 Jul 2003 22:30:44 +0200

    On Sat, 26 Jul 2003 21:22:42 +0200, "Myszka07"
    <e...@p...onet.pl> wrote:

    >Mam problem .
    >Mieszkam w domku szeregowym po jednej stronie mieszka sasiadka z psem , po
    >drugiej mieszka sasiad.Ja tez mam psa.problem jest taki ze sasiadowi
    >przeszkadzaja nasze psy. Przeszkadza mu jak szczekaja.I podobno smierdzi mu
    >z mojego ogrodka.Sasiad wogole jest nieuprzejmy i niemily. Krzyczy np na
    >moja sasiadke jak jej pies szczeka. wyzywa od kurw.Podobno dzwoni do niej ta
    >tlei szczeka do sluchawki- do mnie nie dzwoni bo nie mam telefonu
    >stacjonarnego .Jak moj pies jest na ogrodku i szczeka - nie w nocy tylko w
> [...]

    Proponuje zaczac od zupelnie nieprzezroczystego plotu (nawet przy
    slupkach) Np. jakis plot z blachy trapezowej. I koniecznie wysoki. Max
    jak pozwala prawo, czyli 2,2m. (Prawo budowlane, rozdzial 4)

    Strzelanie petard moze byc zabronione, ale nie wiem, czy
    to, ze u mnie mozna strzelac tylko w wybrane swieta wynika
    z prawa miejscowego, czy innego. W Twoim przypadku najlepiej
    zadzwonic do strazy miejskiej i zapytac. Najwyzej nagrasz go
    na kamerze, przekazesz strazy miejskiej i dostanie grzywne.

    To, ze rzuca ci po ogrodku ziemniakami jest na pewno
    nie do przyjecia, ale to wymagaloby procesu cywilnego
    przed sadem grodzkim.