    From: "przemek" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pies bez kaganca i smyczy,
    Date: Thu, 31 Oct 2002 12:43:22 +0100

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1793.00000517.3dc10c42@newsgate.onet.pl...
    > Widzę, że coś wiesz o zwyczajach panujących na wsi... Dlaczego obrażasz
    ludzi
    > tam mieszkających? Czyżby jakieś kompleksy?

    Nie, kompleksów z tego tytułu mieć nie muszę. Z wsią i wsiokami stykam się
    wyłącznie podczas wyjazdów wakacyjnych
    (...)
    "Ciachunio" - taki nick kojarzy mi się z dworcowymi "usługodawcami" i reszta
    twoich wypocin zasługuje wyłacznie na spłynięcie z szalatowow-dworcową wodą.
    > Pytanie brzmiało czy jest
    > karalne wyprowadzanie psa bez smyczy i kagańca. Odpowiedź brzmi, że w
    pewnych
    > wypadkach jest. Rada gminy może bowiem na swoim terenie wprowadzić
    przepisy o
    > charakterze karnym za tego typu czynności.
    Za jakie czynności? Wsiowy Ciachuniu, za jakie czynności rada gminy może? Co
    ty pier....., wsiowy Ciachuniu.
    Za spojżenie psa psa bez kagańca rada gminy to może tylko... naskoczyć i
    połaskotać...
    Wymięknij już wsiowy ciachuniu