  • Data: 2005-10-18 02:45:09
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: rocket <c...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > A rzucały?

    Przeciez to Ty wyskoczyles z absurdalnym przykladem innych ssakow.

    > Gdzie ty widzisz wieszanie?
    >
    > Ja widzę dziecko w kieszeni podtrzymywane pod plecy/kark.

    Czy tak wyglada opieka medyczna niemowlaka z inkubatora. To po co te
    inkubatory, skoro niemowlakowi nic nie grozi?

    > [ciach]

    > Ponownie - nie przestrzeganie 'standardu' jest na pewno niestosowne, ale
    > nie musi być niebezpieczne.

    Nie ma rownosci pomiedzy niebezpieczenstwem a bezpieczenstwem.
    Bezpieczenstwo mozna stwierdzic, a jezeli nie ma pewnosci to wszystko
    inne jest niebezpieczenstwem.

    > Owszem. Pisałem, że można to uznać za 'niestosowne' czy 'nieprofesjonalne'.

    Nalezy uznac za blad w sztuce lekarskiej. Murowane pozbawienie prawa
    wykonywania zawodu. Przynajmniej u mnie. Jezeli dentysci chca sie
    calowac, to nigdy z pacjentami. Co najwyzej moga zamknac leczenie
    pacjenta, i pojsc razem do baru.

    > Zarazić można np. podając ręce. To powinienem może dać w pysk każdemu,
    > kto mi podaje rękę? Bo może mieć 'jakiegoś syfa' na dłoni?

    Nie, dlatego ze dentysta moze np. kichnac przy leczeniu prosto w buzie
    pacjenta. Mozesz to sobie wyobrazic?

    > Jakaś dzicz 'u ciebie'. 'U mnie' dentyści mają z reguły twarze.

    I pluja w buzie pacjentow bez masek i dotykaja bez rekawiczek?