  • Data: 2005-10-14 10:03:24
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-10-14 10:11 castrol napisał(a):
    > Zyjemy w panstwie prawa i samosady sa u nas bezprawne. W tym wypadku
    > fotograf wydal wyrok, polazl i sprzedal zdjecia bo myslal ze zrobi interes
    > zycia. Mam nadzieje ze glupi gnoj sie ostro na tym przejedzie. Bo se po
    > prostu gebe wyciera cudzym nieszczesciem.

    Z tych zdjęć, które widziałem (może nie wszystkie opublikowano?) wcale
    nie wygląda, że one się znęcają, że wyciągają dziecko z inkubatora "na
    zbyt długi czas", co więcej: skąd ten fotograf wiedział, że zdjęcie jest
    wykonane na nocnym dyżurze, że żadna z tych pań nie jest matką dziecka,
    która np. sobie zrobiła zdjęcie, a za kadrem cały czas czuwał lekarz?
    Skąd on o tym wiedział? Ja bym się nie odważył posłać tego do prasy bez
    sprawdzenia.
    I uprzedzam: one się przyznały, więc wiemy, że tak było. Sytuacja jest
    naganna. Ale skąd on wiedział?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/