  • Data: 2012-01-24 12:55:50
    Temat: Re: Pieczatka firmowa
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zalatwiony to ja moge byc nawet w tydzien bo to nie jest moja prywatna
    sprawa.
    Tu chodzi o co innego. pani powiedziala ze zmienil sie wymog i ona nie
    robi tego aby uprzykrzyc zycie. poprosilem o ta zmiane ale byl w
    stanie.
    Cala sprawa polega na tym ze w urzedzie jest jakis wzor wniosku bez
    okreslenia kogo dotyczy czy firmy czy osoby prywatnej.
    ale ona powiedziala ze ten druk jest dala zwykluch ludzi a nie dla
    firm i poprosila o papier firmowy bo bez niego mi nie da. wiec
    wyciagnale bo mialem napisalem na nim co chciala ale nagle zabraklo
    pieczatki i pani powiedziala ze jak nie mam to ona nie da mi tego po
    co przyjechalem. powiedziala ze mam sobie wrocic do firmy zabrac
    pieczatke z imieniem oraz firmowa i wtedy bedzie ok.
    Ale czy takie podejscie jest OK