  • Data: 2006-05-18 18:34:47
    Temat: Re: Pieczątka
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Grzesiex napisał(a):
    > konta.
    > z nr
    >
    > O i to jest rozsądne, a nie najpierw wyrobić pieczątke aby założyć
    > konto a potem wyrobić drugą żeby ten nr konta na niej umieścić, no ale
    > nie wszędzie to rozumieją niestety.

    w mBanku (który jest raczej bankiem mniej porządnym) numer konta znasz
    już przy składaniu zamówienia przez telefon.

    W ten sposób mogłem podać nr. konta do US a formalności zakładania konta
    gdzieś 3 tygodnie później. (pieczątkę chyba chcieli - ja miałem więc nie
    wiem jak by było jakbym się uparł na brak pieczątki).

    p. m.