  • Data: 2005-08-21 17:21:09
    Temat: Re: Picie alkoholu w torbie/siatce "maskujacej" a mandat (?)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Ja tez nie widzę. Ale kto robi piknik na ulicy?

    Na ulicy nie. Ale zapis obejmuje także parki.

    > Niestety nie jest zabronione.

    Wiesz: bierne palenie -> narażanie zdrowia innych... Coś pewnie by się
    dało znaleźć.

    > Dokładnie.

    I nie sądzisz, że przez to albo ludzie by to olewali i mandaty
    przyjmowali, albo dawali w łapę?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)