    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pewien artykuł PoRD
    Date: Mon, 16 Mar 2020 10:44:30 +0100

    W dniu 14-03-2020 o 08:49, J.F. pisze:

    > To jest chyba na temat - ma rowerzysta ustapic pierwszenstwa.
    >
    > Fantazjujesz cos innego ?

    > Jak kierowca samochodu dojezdza do skrzyzowania z takim znakiem, to
    > ustepuje pierszenstwa, a nie mowi "ale w ustawie jest przeciez
    > inaczej".

    Problem jest taki, że tu mamy przejazd, a nie skrzyżowanie. Kierowca,
    widząc takie znaki, że jest przejazd ma obowiązek ustąpienia
    pierwszeństwa tym co są na przejeździe jak i na nie wjeżdżają, a tu
    osobie przejeżdżającej mówi się, że też ma ustąpić pierwszeństwa, czyli
    wszyscy wszystkim mieliby ustąpić pierwszeństwa. Jest to moim zdaniem
    złe oznakowanie, jednocześnie 2 znaki wykluczające się.

    --
    http://kaczus.ppa.pl