    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pewien artykuł PoRD
    Date: Mon, 16 Mar 2020 09:43:50 +0100
    <1i4k0bgtxoiy0$.155c6a86y34kh.dlg@40tude.net>
    <5e6cd340$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <1kzlzi47le81$.2y9wyrcu5l2u.dlg@40tude.net>
    <5e6d0182$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <w...@4...net>
    <2...@i...dyndns.org.invalid.200314.invalid>
    <5e6e5e19$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <105qrmapmqint.13bdpj5r9tkra$.dlg@40tude.net>
    <5e6e737d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1g7cc740v0j0l.xspy67nultw$.dlg@40tude.net>
    <5e6ea87d$0$557$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Sun, 15 Mar 2020 23:13:17 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Osobiście uważam to akurat za złe rozwiązanie, ale musi kilka osób
    > zginąć, by twórcy tego prawa doszli do tego wniosku.
    Świat zna znacznie skuteczniejsze sposoby zmniejszania wypadkowości
    aniżeli obstawianie ulic blachą, złap jakiś orient wreszcie. Nie trzeba
    wymyślać koła, już je wymyślono.

    > Ja zazwyczaj widzę go patrząc na niego. Masz jakieś inne propozycje? Jak
    > o mnie chodzi, to możesz studiować plany organizacji ruchu, albo wysłać
    > zwiadowcę. Generalnie masz wiedzieć. Miliony kierowców widzą to na co
    > dzień, więc pewnie i Tobie się wreszcie uda.
    Z przykrością muszę stwierdzić żeś jednak durniem. Można ci za każdym
    razem mówić że chodzi o aspekt prawny ale ty za każdym razem wyciągniesz
    aspekt praktyczny. Zapewne odróżnienie obu przerasta twój umysł. Nie
    dociera również do ciebie że znak A-7 ustawiony dla rowerzysty cię,
    kierowcy, nie obowiązuje. Jak wszystkie inne znaki ustawione kantem do
    ciebie. Nie masz obowiązku ani nawet zalecenia w ustawie byś je
    dostrzegał, analizował i coś w związku z nimi decydował. Zanim zaczniesz
    odpowiadać, zapamiętaj dwa słowa: "Aspekt prawny".

    --
    Jacek
    I hate haters.