  • Data: 2006-01-26 08:07:41
    Temat: Re: Petarda w szkole
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman napisał(a):

    > To nie o to już chodzi, kto jest sprawcą szkody, ale o krycie tegoż sprawcy
    > przez grupę. Szkoła w ramach swojej funkcji wychowawczej ma obowiązek uczyć
    > dzieci postaw obywatelskich i takich postaw wymagać.

    Jakiej postawy obywatelskiej chcesz nauczyć, pokazując dzieciom, że
    nauczycielowi/dyrektorowi wszystko wolno? Wolno dziecko sponiewierać
    przed klasą czy szkołą, wolno być totalnie niesprawiedliwym, nawet wolno
    ukarać kogoś niewinnego?
    Cały czas odnoszę wrażenie, że prezentujesz postawę rodem z XIX wieku.
    Czasy się lekko zmieniły, tylko znaczna część nauczycieli tego nie chce
    zauważyć. Ile razy chodzę do szkoły mojego syna, przeżywam podróż w
    czasie w negatywnym znaczeniu tego słowa. Na szczęście to jeszcze tylko
    2,5 roku ;-)

    M.