    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 14 Nov 2011 22:39:10 +0100

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 20:16:37 +0100, Michał Pysz napisał(a):

    > Przy takich rozterkach powinieneś zrezygnować z używania karty.
    > Wszak ten numer każdy kto stoi obok Ciebie w kolejce może zobaczyć!

    Widzę, że tu sami "mondrzy". No ale i wam się trochę nauki przyda -
    znalazłam, podaję:

    http://www.ikanobank.pl/uploaded/file/pdf/f35_regula
    min_karty_kredytowej.pdf
    "5.3. Posiadacz Karty zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić
    Bank, w przypadku gdy: Karta Kredytowa zostanie zagubiona,
    skradziona lub zniszczona lub, jeśli będzie prawdopodobne,
    że Karta Kredytowa może być wykorzystana
    w sposób niezgodny z jej przeznaczeniem z innego powodu,
    jeśli Posiadacz Karty ma uzasadnione powody, aby przypuszczać,
    że dowolna inna osoba zna lub może znać numer
    PIN lub dowolna inna osoba zna lub może znać numer Karty
    Kredytowej lub gdy Rachunek Karty uwzględnia Transakcję,
    która może być nieprawidłowa. Zawiadomienie Posiadacza
    Karty powinno być dokonane telefonicznie pod numerem
    podanym na Karcie Kredytowej lub w Miesięcznym Wyciągu
    lub za pomocą innych dostępnych środków komunikacji
    oraz powinno zawierać numer Karty Kredytowej, dane
    osoby składającej zawiadomienie oraz okoliczności utraty,
    zniszczenia, kradzieży lub wykorzystania Karty Kredytowej
    w sposób niezgodny z jej przeznaczeniem.
    5.4. Posiadacz Karty Głównej odpowiada za Transakcje
    dokonane przez osoby, którym Posiadacz Karty Głównej
    lub Posiadacz Karty Dodatkowej przekazał Kartę lub
    ujawnił numer Karty lub Numer PIN."

    Polecam też:
    http://webhosting.pl/Dwa.dolary.za.dane.z.karty.kred
    ytowej
    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,85253,645
    3005,Numer_karty_kredytowej_sprzedany_za_10_dolarow.
    html
    http://pl.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g60616-d11
    4041-r89650209-Kauai_Coast_Resort_at_the_Beachboy-Ka
    paa_Kauai_Hawaii.html#mtreview_89650209

    Myślę, że wy nie macie kart kredytowych i słusznie, bo nie powinniście -
    jak to się bowiem mówi, g..no chłopu, nie zegarek. Jak się czegoś używa, to
    oprócz czerpania korzyści powinno się mieć świadomość zagrożeń - jeśli
    nawet nie co do samej ich istoty technicznej, to na pewno co do obszarów i
    ewentualności; wyobraźnia jest tu pomocna w ich eliminacji.