    From: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pełnomocnictwo na wszystko.
    Date: Thu, 25 Mar 2004 19:30:33 GMT

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    news:c3tu97$5ft$1@inews.gazeta.pl...

    > "Adam" <n...@p...fm> wrote in message

    Notariusze są leniwi.

    > Skubany, nie chce mu się pisać.
    >
    > Pełnomocnictwo
    >
    > (...) i korespondencji.

    bardzo długie.

    > -----------
    > Nie da się napisać połnomocnictwa na wszystko

    Nie da się ? A co powiesz na to: http://www.3mam.net/pelnomocnictwo.pdf ?
    Owszem jest to pełnomocnictwo ogólne, do niektórych czynności wymagane jest
    pełnomocnictwo szczególne.

    > I tak będzie musiał to
    > napisać, bo ma mieć to formę aktu notarialnego.

    Nie bedzie musiał. Na katce którą przyniesie klient i przy nim się podpisze,
    notariusz stawia swoją pieczęć, nadaje nr kolejny Rp. i już zwykła kartka
    jest aktem notarialnym

    > Dodatkowo odbiór listów poleconych załatw sam na poczcie. Wypełnia się
    > upoważnienie na podstawie którego, ktoś inny może odbierać listy polecone.
    > Dodatkowo, możesz sobie zażyczyć, aby listy polecone były zostawiane w
    > skrzynce. Mniej kłopotu.

    Tak. To prostsze niż się Tobie wydaje. Pełnomocnictwo pocztowe możesz
    załatwić w każdym urzedzie pocztowym. Stałe pełnomocnictwo kosztuje 21 zł,
    okresowe: 4,50 zł/mies.; jednorazowe 2 zł

    > Rachunki za telefon itp itd możesz płacić sam przelewem z konta, albo zrób
    > polecenie zapłaty. Będą się płacić same.
    > I to by było na tyle.

    Bardzo proste !

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl