  • 41. Data: 2006-04-21 20:53:03
    Temat: Re: Pedaly moga adoptowac dzieci w Belgii
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: castrol [Fri, 21 Apr 2006 22:05:21 +0200]:

    > Dlaczego czlowiek ze sklonnosciami homoseksualnymi jest
    > uznawany za kogos kto sie z tym urodzil, a czlowiek ze
    > sklonnosciami pedofilskimi juz sie z tym urodzic nie mogl??

    A kto mówi że nie mógł...?

    Kira (zaciekawiona)

  • 42. Data: 2006-04-21 23:12:12
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    > pewnie ze nie, to nie pedofil

    Wobec tego uważasz że jak będzie oglądał filmy porngraficzne to też na
    niego nie wpłynie?

  • 43. Data: 2006-04-21 23:53:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tarcamion wrote:

    > dzieci. Najpier homoseksualizm, a później sodomia. Za 10 lat będzie
    > pwenie można adoptować dziecko, gdy jakiś zbok sobie weźmie jakąś
    > zwierzynę i będą twierdzić, że to normalne.

    Jeśli uważasz się za równego intelektualnie np. owcy, to jest to tylko i
    wyłącznie twój problem ;->

    [ciach]

    > kim w nocy. A dzieci niech sobie zrobią, skoro to normalny związek. Nie
    > powinniśmy promować homoseksualizmu. Wiem, że świat jest coraz bardziej

    Promować? Przepraszam bardzo - ktoś to sprzedaje? Na litry czy na wagę? ;)

  • 44. Data: 2006-04-21 23:55:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kesser wrote:

    > 3. Kontakty homoseksulane wśród ludzi znane są jeszcze z czasów za nim
    > zostały nazwane i określone mianem złych.(choćby starożytny Rzym)

    A jeszcze wcześniej Grecja.

  • 45. Data: 2006-04-22 00:00:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > Dlatego ludzie to to ludzie a zwierzęta to zwierzęta. Mamy kulturę,
    > moralność itp drobnostki których nie mają zwierzęta. To, że szympans

    Sugeruję, drogi homofobie, żebyś wreszcie z resztą swojej kliki
    "uzgodnił zeznania" - bo najpierw pitolicie o "naturalności", a potem -
    jak ktoś wytknie takie zachowanie w naturze - wyjeżdżacie z kulturą i
    (arbitralnie ustaloną? przez kogoś?) moralnością, które z naturą mają
    tyle wspólnego, co niniejsza dyskusja z prawem.

    Won na religię albo inną szajsowatą grupę.

  • 46. Data: 2006-04-22 08:04:04
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > "uzgodnił zeznania" - bo najpierw pitolicie o "naturalności", a potem -
    > jak ktoś wytknie takie zachowanie w naturze - wyjeżdżacie z kulturą i

    Czy w naturze wystepuje homoseksualizm czy biseksualizm??
    Mi sie wydaje ze jednak to drugie i wbrew pozorom to jest ogromna roznica :)

    Jacek

  • 47. Data: 2006-04-22 08:11:42
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Kira napisał(a):

    > A kto mówi że nie mógł...?

    Z taka argumentacja spotykam sie bardzo czesto.
    Nawet przy poruszaniu homoseksualizmu - gdzie homoseksualisci, czesto sa
    porownywaniu do pedofilow (co uwazam za skrajna glupote), i na swoja
    obrone maja wlasnie to ze pedofilia to choroba, a homoseksualizmem sie
    po prostu czlowiek rodzi.

    Ja do homoseksualizmu nie mam nic. Istnieja tacy ludzie i to akceptuje i
    rozumiem jak najbardziej.

    Ale nie zgadzam sie z teoria ze homoseksualista sie czlowiek rodzi,
    uwazam ze jest to "rzecz" nabyta, a na to sie skladaja rozne czynniki*.

    Stad jestem przeciwny adoptowaniu dzieci przez pary homoseksualne.

    I zeby nie bylo ze to az takie NTG :) Slub miedzy parami homoseksualnymi
    tez nie sa konieczne. Oni argumentuja to bardzo czesto tym, ze chca zyc
    w zgodzie z prawem, chca miec prawa takie jak malzenstwo (nie chodzi
    tylko o wychowywanie dzieci - zreszta spora czesc homoseksualistow jest
    rowniez temu przeciwna).

    Przeciez dwoje doroslych ludzi, majacych pelne zdolnosci prawne, moze
    zawrzec miedzy soba umowy cywilno-prawne, ktore spowoduja ze beda mieli
    wobec siebie podobne prawa jakie maja malzonkowie.

    Tylko ze nie o to przeciez im tak naprawde chodzi :)

    Jacek

    * To jest moje zdanie, nie wszyscy musza sie z nim zgadzac.

  • 48. Data: 2006-04-22 08:38:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    CZYŚCIWO napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    l...

    > To jest ten sam link, który prowadzi do informacji, że nikogo nie zgwałciłeś.

    zaraz Cie od obroncow pederastow zacznie wyzywac.

    P.

  • 49. Data: 2006-04-22 08:39:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    tarcamion napisał(a):

    > Wobec tego uważasz że jak będzie oglądał filmy porngraficzne to też na
    > niego nie wpłynie?

    pokazujesz swoim dzieciom filmy pornograficzne ?

    P.

  • 50. Data: 2006-04-22 08:47:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
    > Użytkownik "Grzesiex" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wystarczy, jak ich bedzie "synek" podpatrywal...

    a jak zaadoptuja dziewczynke, a lesbijki chlopca?