  • 121. Data: 2006-10-20 17:08:47
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "Gryngol" <j...@p...onet.pl>

    > Przecież tamten mógł np. gonić z rodzącą na tylnym siedzeniu żoną do
    > szpitala....

    podobno zapomniał zakręcić gaz w kuchence, serio!!!!!

    GRYNGOL
    Vectra B 2.0 16v Steinmetz

    www.vectra-unlimited.pl

  • 122. Data: 2006-10-20 17:11:56
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > Zgoda, plus za ewentualny wiejski tuning (czarne światła stopu,
    > niebieskie diody) i co tam jeszcze by się znalazło (-;

    Czarne swiatla sa ok. Sa to swiatla do jazdy dzienniej.
    W nocy jest ciemno i wtedy lepiej widoczne jest
    swiatlo biale.
    W dzien, kiedy jest jasno, lepiej widoczne jest swiatlo czarne.

    pozdrawiam
    pluton

    chyba mi sie dzisiaj noodzi.

  • 123. Data: 2006-10-20 17:13:17
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > Wykonywać! Prawo stanowi Sejm! (w towarzystwie paru innych organów)

    Czy warchol jest organem ? A organ - moze sie warcholic ?

    pozdrawiam
    pluton

    chyba mi sie noodzi

  • 124. Data: 2006-10-20 17:15:05
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "pluton__" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jedziesz max dozwolona predkoscia, wiec jakie tu jest blokowanie ruchu,
    > skoro inni NIE MAJA PRAWA jechac szybciej?

    masz atest swojego licznika?

  • 125. Data: 2006-10-20 17:18:33
    Od: Esen <z...@p...onet.pl.invalid>

    VoyteG wrote:

    > Tyle ze celem opisywanej osoby nie bylo hamowanie, lecz jazda z
    > przepisowa, tym razem dopuszczona predkoscia.
    > Jakie zatem tamowanie ruchu, skoro z jego zasadami inni NIE MAJA prawa
    > jechac szybciej?

    Rozważmy to jeszcze z technicznego punktu widzenia. Licznik kierowcy z
    Twojego pierwszego postu (Twój?) wskazuje 90. Czy jest złożony Sevres jako
    wzorzec prawidłowego licznika? Być może licznik wyprzedzającego z prawej
    wówczas wskazuje 85. Dlaczego Twój licznik ma być tym dla niego
    wyznacznikiem jedynej słusznej prawdy na temat prędkości?
    A jeśli chodzi o szybkość wyprzedzania po prawej stronie uważam, że powinno
    się to wykonywać równie szybko jak z lewej, bo być może kierowcy z lewej
    przyjdzie do głowy wreszcie zjechać na prawy pas, a że nie spodziewa się
    tam nikogo to może nie patrzyć w lusterko (bok).

    --
    Sławek

  • 126. Data: 2006-10-20 17:32:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pluton__ wrote:

    > Ale jak rozpierdzielisz jakiegos pieszego, w przyszlosci,
    > bo nie zdarzysz wyhamowac, albo w przyszlosci bede ja tam jechal,
    > i Ty mnie rozwalisz, bo nie opanujesz pojazdu, w przyszlosci,

    A jak tamtędy będzie przechodzić twoja babcia z wąsami siedząca właśnie
    z tyłu?

  • 127. Data: 2006-10-20 17:35:39
    Temat: Re: Patrol na drodze podsumowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pluton__ wrote:

    [ciach bełkot świadczący o jakimś analnym fetyszu plutona]

    Ale tak poza tym dobrze się czujesz, czy to jest tylko jeden z objawów
    twojego marnego stanu mentalnego?

  • 128. Data: 2006-10-20 17:42:42
    Od: Filip KK <b...@w...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > W moim mieście prawo to JA! ;)

    O nie kochany, w MOIM miescie to ja jestem Sprite, a Ty i reszta innych
    kierowcow, pragnienie ;)

    --
    /Pozdrawiam, Filip/
    www.c3cars.com

  • 129. Data: 2006-10-20 17:59:49
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Kris wrote:
    > jak jade za takim gosciem co sie ciagnie lewym pasem i
    > mi nie zjezdza to jestem na maksa wku**** i jedzie na niego taka wiazanka ze
    > az strach nie spomne juz ze caly czas jade za nim i trabie

    I niedługo będzie wątek "dlaczego mnie zatrzymali za nadużywanie
    sygnałów dźwiękowych, skoro to tamten jechał lewą stroną?". Ech.

    -------------------+
    -------------------+

  • 130. Data: 2006-10-20 18:04:00
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    J_K_K wrote:

    > Miganie światłami to stage II - jak nie reaguje na włączony lewy
    > kierunkowskaz

    Nie. To jest stage IV. Kolejność subtelnego zwracania uwagi jest
    następująca:

    1. zbliżanie się z tyłu (jeśli orientuje się co się dzieje na drodze to
    zauważy)
    2. dojechanie do tyłu i w efekcie konieczność zwolnienia do prędkości
    "żółwia" (jeśli nie ma lusterka ustawionego na makijaż to zauważy)
    3. kierunkowskaz (jeśli nie ma jaskry, to zauważy)
    4. mruganie