    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Patrol na drodze
    Date: Mon, 23 Oct 2006 05:51:20 +0200

    witek napisał(a):
    > Możesz utrudniać ruch,bo robisz to wszystkim, którzy jadą szybciej i
    > zmuszasz ich do wyprzedzania cię po prawej stronie.

    Nikogo do niczego nie zmuszam

    > Pomijając fakt, że jest to zabronione, to jest to cholernie niebezpieczne,
    > bo kierownica jest po lewej stronie i totalnie nie widać nic z przodu,

    No tak, mozna sie nadziac na kogos jadacego z przeciwka.
    Spojrzyj do PoRD, kiedy wyprzedzanie z prawej nie jest zabronione, a nie
    zgaduj.

    > dopóki się nie wychylisz i to zdrowo.
    > Wyprzedzanie z lewej strony pozwala ci znacznie szybciej zobaczyć, czy na
    > pasie przypadkiem cos nie leży tudzież nie wlecze się jak zółw.

    W miescie tysiace ludzi, codziennie wyprzedza sie z prawej strony, bo
    maja takie prawo. I w znakomitej wiekszosci przypadkow "nic nie lezy
    tudziez nie wlecze sie jak zolw"

    > j.w. kierownica po lewej znacznie ułatwia wyprzedzanie z lewej strony, a nie
    > z prawej przy zmianie pasa.

    ? Cos sie tak tej kierownicy uczepil?
    Siedziales kiedys w samochodzie? Na miejscu kierowcy?
    Jesliby wyprzedzanie prawa strona na drodze jednokierunkowej z kilkoma
    pasami ruchu stwarzalo JAKIEKOLWIEK dodatkowe zagrozenie, byloby
    ZABRONIONE, a nie jest.

    > Juz to było. Nie zostawiłeś lewego pasa dla tych co jadą szybciej niż ty
    > łamiąc przepisy.
    > Nie jesteś od decydowania za innych czy przestrzegać przepisy czy nie.
    > W sądzie by cię po prostu wyśmiali z taką argumentacją.

    Lewy pas w miescie nie sluzy dla tych co jada szybciej.
    Poza tym jechalem MOZLIWYM do osiagniecia w danej chwili prawym pasem.

    > No i można.

    Wiec miliony ludzi, codziennie w tysiacach miast popelnia nagminne
    wykroczenie, poniewaz w miescie szybciej jedzie czasem lewy pas, czasem
    prawy, czasem srodkowy

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm