  • 21. Data: 2005-09-28 19:22:20
    Temat: Re: Patent na dwukrotne glosowanie. Kto moze odpowiadac?
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 28 Sep 2005 10:00:49 +0200, *castrol*
    <news:433a4db0$1@news.home.net.pl> napisał(a):

    > IMO blad popelnil szpital, bo na jakiej podstawie dopisal pacjentke do listy
    > wyborczej??
    Pewnie ta osoba w tym szpitalu leżała i dlatego tam miała głosować.
    No coż...Ludzie czasami ze szpitala zwiewają, ale tylko psychiczni latają po
    2 razy głosować.

    --
    Kaja

  • 22. Data: 2005-09-28 19:45:36
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Kaja wrote:

    > Pewnie ta osoba w tym szpitalu leżała i dlatego tam miała głosować.

    Uzasadnij "miała" w oparciu o ordynację wyborczą. Tryb wpisywania na listę
    wyborców w obwodzie jest tam szczegółowo uregulowany.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 23. Data: 2005-09-28 21:41:11
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Na zaświadczeniu powinno być napisane gdzie/w którym okręgu wyborczym
    > dana osoba będzie głosowała. Zaświadczenia wydaje Urząd Dzielnicy (
    > przynajmniej w Warszawie).

    Boze, serio bylas na szkoleniu???????

    Wiekszej bredni nie slyszalem!!!!!

    NIGDY na zaswiadczeniu NIE PISZA gdzi ebedziesz glosowac!!!!!!!

    Chyba spalas na tym szkoleniu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2005-10-03 10:00:12
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Byłam w komisji wyborczej, szkolenie też było, więc pewnie wiem więcej od
    > Ciebie.

    To ze bylas na komisji nie znaczy ze wiesz wiecej ode mnie :)

    > Nie. Na zaświadczeniu powinno być napisane gdzie/w którym okręgu wyborczym
    > dana osoba będzie głosowała. Zaświadczenia wydaje Urząd Dzielnicy (
    > przynajmniej w Warszawie).

    No popatrz, na kazde wybory biore takie zaswiadczenia i tam jest tylko
    napisane ze jestem uprawniony do glosowania w moim aktualnym miejscu
    przebywania.

    Moja zona tez na wybory parlamentarne takie zaswiadczenie wziela i co??
    Tam tez nie bylo napisane w jakim okregu wyborczym ta osoba moze glosowac :)

    Cos chyba szwankuje u Ciebie czytanie ze zrozumieniem, albo z samego
    szkolenia niewiele wynioslas, albo na oczy nigdy takiej sytuacji nie
    przerabialas i zabierasz bez potrzeby tylko glos.

    > Jeśli zaświadczenie jest źle wystawione, to oszustwo mogłoby dojść do
    > skutku.

    Popatrz, wszystkie urzedy zle wystawiaja zaswiadczenia, wszystkie urzedy
    wiedza mniej od Ciebie, ale zapomnialem ze Ty bylas na szkoleniu :D

    Jacek

  • 25. Data: 2005-10-03 10:03:51
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Boze, serio bylas na szkoleniu???????
    >
    > Wiekszej bredni nie slyszalem!!!!!
    >
    > NIGDY na zaswiadczeniu NIE PISZA gdzi ebedziesz glosowac!!!!!!!
    >
    > Chyba spalas na tym szkoleniu.

    Jak byla tak szkolona, jak te baby ktore obslugiwaly moja zone w wyborach
    parlamentarnych to sie niczemu nie dziwie :)

    Moja zona dala im zaswiadczenie, kobita patrzy, nie wie co to, spoglada na
    ulice zameldowania ktora jest tam wpisana i mowi do nas ze ta ulica pod nich
    nie podlega :D

    To jej mowimy ze to jest zaswiadczenie uprawniajace do glosowania w miejscu
    przebywania.
    Pani po chwili skapowala o co chodzi i dopisala do listy w tym okregu
    wyborczym :)

    Najlepsze jest to ze zadna z tych pan nie wpadla na genialny pomysl aby dane
    na zaswiadczeniu porownac chocby z dowodem :) Rownie dobrze to zaswiadczenie
    moglem na ulicy znalezc, albo ja glosowac za zone i nikt by sie nie kapnal.

    A za pare lat, kobity z tej komisji pisac tu beda: "Byłam w komisji