    From: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkowanie
    Date: Sat, 29 Jan 2005 11:53:49 +0100

    > Skoro zaparkował niezgodnie z prawem, to łamie. A skoro łamie prawo, to
    > popełnia w tym wypadku wykroczenie (niezastosowanie się do znaku) i może
    > zostać ukarany. W praktyce, to już rzecz wysoce ocenna, na ile dany sposób
    > zaparkowania powoduje komplikacje.

    Zadnych komplikacji. Opisze sytuacje. Na mojej ulicy kiedys wszyscy
    parkowali ukosem. Jest bardzo szeroka i w niczym to nie przeszkadzalo. Ale
    kiedys w jednym z budynkow (cala ulica - budynki wielorodzinne calkowicie
    prywatne) jeden z lokatorow poklucil sie z innymi. A ze mial znajomosci w
    urzedzie miasta, to na zlosc sasiadom zalatwil postawienie tego znaku. Bo
    wiedzial, ze jak wszyscy beda parkowac wzdluz, to nie ma zadnej szansy, zeby
    samochody sie zmiescily.
    Postawiono znak. Wszyscy go i tak ignorowali, bo tak byli przyzwyczajeni. A
    kilkanascie dni pozniej przyjechala straz miejska i zaczela zakladac blokady
    na kola. Mieli cztery blokady, wiec zalozyli w czterech samochodach, a jak
    kogos skasowali, to przekladali blokade do nastepnego. I tak skasowali cala
    ulice. Az w oczy klulo, ze to byla cala zorganizowana aklcja. Teraz polowa
    ludzi upycha samochody po innych ulicach, bo na naszej sie nie mieszcza. A
    zlodzieje maja uzywanie, bo polowa samochodow nie jest pilnowana.