    From: <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parking strzezony a odpowiedzialnosc za szkody.
    Date: 25 Jan 2002 14:20:31 +0100

    > To dlaczego policja nie przeprowadzila expertyzy skoro jest lakier na jego i
    > twoim ?? jaki problem i bedzie winny ...

    Hmm, ja tez chcialbym to wiedziec dlaczego tego nie zrobili.
    Co wiecej - jak pisalem - do tej pory nikt z Policji nie zadal sobie trudu zeby
    obejrzec samochod prawdopodobnego sprawcy, mimo, ze bardzo na to nalegalem. Po
    moich prosbach i groźbach panowie w niebieskich mundurkach pojawili sie na
    parkingu, kiedy bylo juz za pozno - facet sobie gdzies pojechal (i nie mieli
    zamiaru wiecej wracac na parking). Nie chce tutaj opisywac dlugiej i
    bezsensownej dyskusji w WRD KM Policji, kiedy staralem sie ich przekonac, zeby
    jednak przyjechali na miejsce, dopoki gosc nie zatrze sladow. Policja
    stwierdzila, ze takie slady, to zaden dowod...
    Kiedy wspomnialem policjantowi, ze jest prosta sprawa - zrobic ekspertyze i
    porownac lakiery - usmiechnal sie tylko glupio, sugerujac, ze za duzo filmow
    kryminalnych ogladam (wspomnial o tym, ze maja benzyne tylko na 500 km
    miesiecznie, itp. a ja chce robic ekspertyzy...). Gdyby to bylo morderstwo to
    moze wtedy...