  • 21. Data: 2006-04-03 09:54:11
    Temat: Re: Papiez byl prostym czlowiekiem
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    Wszyscy wiedzą w Świdnicy, ze boukun ma żydowskie korzenie i w
    przedziwny sposób walczy ze swoimi kompleksami. Żal chłopa, choć ja tam
    lubię jego wypociny przejrzeć (nie czytać), zawsze niezła polewka z
    niego jest w pracy.

    Cz

  • 22. Data: 2006-04-03 10:44:22
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > dobre

    Przetarlem oczy ze zdumienia, naprawde... Powiem tylko: "oby!" :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 23. Data: 2006-04-03 10:56:23
    Od: <b...@n...pl>

    Użytkownik "czarny" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedziwny sposób walczy ze swoimi kompleksami. Żal chłopa, choć ja tam
    > lubię jego wypociny przejrzeć (nie czytać), zawsze niezła polewka z

    A znasz to: "Zydzi krytykuja Zydow"

    http://fzp.jewish.org.pl/swidnica.html

    Na stronie tej czytamy:
    Vice prezydent Świdnicy Ryszard Wawryniewicz, niegdyś Poseł na Sejm RP z
    ramienia ZChN pod koniec lat '90 sam za pośrednictwem swojego biura
    poselskiego zaprosił do miasta znanego rewizjonistę holocaustu dr Dariusza
    Ratajczaka.
    --------------
    a w Swidnicy wszyscy szepcza, ze obecny posel PiS Wawryniewicz jest Zydem.

    Dalej czytamy:
    Prezydent Świdnicy Wojciech Murdzek także zdaje się po cichu wspierać
    wyczyny skrajnej prawicy. W tym roku wydał, choć nie musiał, pozwolenie na
    przemarsz przez miasto manifestacji Narodowego Odrodzenia Polski:
    www.swidnica.nop.org.pl/media/024d.jpg
    ----------
    i widzimy krytyke zdowskiej organizacji NOP, ktora ma na celu rozbijac
    narodowe organizacje w Polsce, jednoczesnie widzimy reklamowanie tej
    organizacji. Mi jest wiadome tylko, ze prezydent Murdzek ma za zone Niemke.

    Dalej czytamy:
    W kadencji 1998-2002 Rady Miejskiej zasiadali aktywiści Unii Polityki
    Realnej. Byli nimi Wiesław Szelest ...
    ---------
    a w Swidnicy wszyscy wiedza, ze Szelest jest Zydem.

    I dalej czytamy:
    W redakcji Kuriera Świdnickiego w późniejszych latach pracował też jako
    fotograf obecny szef świdnickiego Narodowego Odrodzenia Polski Dawid
    Gaszyński. Wiadomości Świdnickie (www.wiadomosci.swidnickie.pl), prywatna
    gazeta Jerzego Kubary jest chyba najlepszym przykładem najgorszych cech
    dziennikarskich. Dla zwiększenia sprzedaży wydawca lubuje się w publikowaniu
    materiałów o Narodowym Odrodzeniu Polski:
    www.swidnica.nop.org.pl/media/scaue.jpg
    Młodzieży Wszechpolskiej www.mwwalbrzych.website.pl/gazeta3.jpg
    -----
    a o tym, ze Dawid Jakub Gaszynski jest Zydem nawet nie wspomna i przy okazji
    reklamuja MW, wiadomo po co. O tym, ze wlasciciel Wiadomosci Swidnickich
    jest Zydem, tez sie w Swidnicy glosno gada. Mnie on nie chcial reklamowac.
    O mnie zadne zydowskie forum nie wspomni, choc juz trzeci rok z rzedu
    rozklejalem antyzydowskie ulotki, mogace byc traktowane jako "antysemickie"
    w calej Swidnicy i zadna prokuratura nawet mnie nie chce przesluchac. Ot
    dziwne...

    boukun

  • 24. Data: 2006-04-03 14:39:23
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "angel" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > myślę, że sam jesteś Żydem ... i to z tych najbardziej zajadłych

    Jemu obcinając napletek ucięli jednocześnie rozum. Bo tam go posiadał ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 25. Data: 2006-04-03 15:47:18
    Od: "angel" <a...@o...pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> wyppocił w wiadomości

    > Użytkownik "czarny" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie on nie chcial reklamowac.
    > O mnie zadne zydowskie forum nie wspomni, choc juz trzeci rok z rzedu ...

    zamulasz grupę, reklamuj się np. na:
    pl.soc.sex.towarzyskie albo
    alt.fan.jews - jak nie ma, to załóż sobie takie forum

  • 26. Data: 2006-04-03 22:25:55
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    PiotRek napisał(a):
    > Czy możecie, jeden z drugim, nie wywlekać tych boukunowych bzdur?
    > Jeżeli już musicie mu odpisywać, to róbcie to na priv -
    > bardzo proszę.
    Jak najbardziej przyłączam się do tej prośby. Sądzę, że nie tylko w
    swoim imieniu - choć niczyjego upoważnienia nie otrzymałem i to tylko
    moje przypuszczenie.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 27. Data: 2006-04-04 05:49:52
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 2 Apr 2006 22:40:23 +0200, użyszkodnik "boukun"
    <b...@n...pl> napisał:

    > Papiez swoim biernym i nawolywujacym do posluszenstwa postepowaniem
    > przyczynil sie tylko do powiekszenia obszaru biedy, i przy takich srodkach,
    > jakimi dysponowal, niczym szczegolnym sie nie wyroznial.

    umiał je wykorzystać w przeciwieństwie do Ciebie bo to nie jest
    właściwa grupa, zapraszam na pl.soc.polityka

    nie akceptowałem, nie akceptuje i NIE BEDE akceptował faktu
    prowadzenia dyskusji o jp2 na grupach usenetowych do tego nie
    przeznaczonych bez wzgledu na to czy celem jest rozprzestrzenianie
    ogólnonarodowej histerii w jeszcze jednym miejscu czy też próba
    przedstawienia sprawy w innym, niezgodnym z kreowanym przez media,
    świetle.

  • 28. Data: 2006-04-04 08:48:22
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > umiał je wykorzystać w przeciwieństwie do Ciebie bo to nie jest
    > właściwa grupa, zapraszam na pl.soc.polityka

    Watykan to jest siedlisko masonerii. Na to pracowal caly sztab ludzi.

> [...]
    > ogólnonarodowej histerii w jeszcze jednym miejscu czy też próba
    > przedstawienia sprawy w innym, niezgodnym z kreowanym przez media,

    Temat bylby zakonczony, gdybys nie wywlekal mnie z KFu innym (sic!), o co
    cie koledzy prosili.

    boukun

  • 29. Data: 2006-04-04 12:01:09
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    futszaK napisał(a):
> [...]
    > ogólnonarodowej histerii w jeszcze jednym miejscu czy też próba
    > przedstawienia sprawy w innym, niezgodnym z kreowanym przez media,
    Z całym szacunkiem, ale ten, do którego napisałeś dawno przeszedłby do
    niebytu na tej grupie, gdyby nie karmili go tacy jak Ty.
    Więc może wrzuć go tam gdzie jego miejsce (czyli do KF-a), a nie
    wywlekaj go innym. Niech sobie szczeka - sam do siebie.
    Zasada "nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego
    poziomu a potem pokona doświadczeniem" sprawdza się w takich przypadkach
    nadzwyczaj pięknie. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 30. Data: 2006-04-04 18:51:47
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    > Z całym szacunkiem, ale ten, do którego napisałeś dawno przeszedłby do
    > niebytu na tej grupie, gdyby nie karmili go tacy jak Ty.
    > Więc może wrzuć go tam gdzie jego miejsce (czyli do KF-a),

    Wrzuc sie sam Arturku (takie pedalskie imie?).

    boukun

    ____