    From: <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Papiez byl prostym czlowiekiem
    Date: Mon, 3 Apr 2006 12:56:23 +0200

    Użytkownik "czarny" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:e0qrck$s1d$1@news.dialog.net.pl...
    > Wszyscy wiedzą w Świdnicy, ze boukun ma żydowskie korzenie i w
    > przedziwny sposób walczy ze swoimi kompleksami. Żal chłopa, choć ja tam
    > lubię jego wypociny przejrzeć (nie czytać), zawsze niezła polewka z
    > niego jest w pracy.
    >
    > Cz

    A znasz to: "Zydzi krytykuja Zydow"

    http://fzp.jewish.org.pl/swidnica.html

    Na stronie tej czytamy:
    Vice prezydent Świdnicy Ryszard Wawryniewicz, niegdyś Poseł na Sejm RP z
    ramienia ZChN pod koniec lat '90 sam za pośrednictwem swojego biura
    poselskiego zaprosił do miasta znanego rewizjonistę holocaustu dr Dariusza
    Ratajczaka.
    --------------
    a w Swidnicy wszyscy szepcza, ze obecny posel PiS Wawryniewicz jest Zydem.

    Dalej czytamy:
    Prezydent Świdnicy Wojciech Murdzek także zdaje się po cichu wspierać
    wyczyny skrajnej prawicy. W tym roku wydał, choć nie musiał, pozwolenie na
    przemarsz przez miasto manifestacji Narodowego Odrodzenia Polski:
    www.swidnica.nop.org.pl/media/024d.jpg
    ----------
    i widzimy krytyke zdowskiej organizacji NOP, ktora ma na celu rozbijac
    narodowe organizacje w Polsce, jednoczesnie widzimy reklamowanie tej
    organizacji. Mi jest wiadome tylko, ze prezydent Murdzek ma za zone Niemke.

    Dalej czytamy:
    W kadencji 1998-2002 Rady Miejskiej zasiadali aktywiści Unii Polityki
    Realnej. Byli nimi Wiesław Szelest ...
    ---------
    a w Swidnicy wszyscy wiedza, ze Szelest jest Zydem.

    I dalej czytamy:
    W redakcji Kuriera Świdnickiego w późniejszych latach pracował też jako
    fotograf obecny szef świdnickiego Narodowego Odrodzenia Polski Dawid
    Gaszyński. Wiadomości Świdnickie (www.wiadomosci.swidnickie.pl), prywatna
    gazeta Jerzego Kubary jest chyba najlepszym przykładem najgorszych cech
    dziennikarskich. Dla zwiększenia sprzedaży wydawca lubuje się w publikowaniu
    materiałów o Narodowym Odrodzeniu Polski:
    www.swidnica.nop.org.pl/media/scaue.jpg
    Młodzieży Wszechpolskiej www.mwwalbrzych.website.pl/gazeta3.jpg
    -----
    a o tym, ze Dawid Jakub Gaszynski jest Zydem nawet nie wspomna i przy okazji
    reklamuja MW, wiadomo po co. O tym, ze wlasciciel Wiadomosci Swidnickich
    jest Zydem, tez sie w Swidnicy glosno gada. Mnie on nie chcial reklamowac.
    O mnie zadne zydowskie forum nie wspomni, choc juz trzeci rok z rzedu
    rozklejalem antyzydowskie ulotki, mogace byc traktowane jako "antysemickie"
    w calej Swidnicy i zadna prokuratura nawet mnie nie chce przesluchac. Ot
    dziwne...

    boukun