    From: Marian <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Date: Thu, 23 Oct 2008 16:21:18 +0200
    <gdalbv$pkn$1@news.dialog.net.pl> <gdan2l$t0i$1@news.onet.pl>
    <gdan9q$r21$1@news.dialog.net.pl> <gdc0ff$s8m$1@news.onet.pl>
    <gdcq38$4p3$2@news.dialog.net.pl> <gdcr2m$92t$1@news.onet.pl>
    <gdctf1$4it$1@news.task.gda.pl> <gdctnf$iuh$1@achot.icm.edu.pl>
    <gddiqf$g6g$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0810200938470.3680@quad>
    <gdi57p$6j1$1@news.onet.pl> <s...@g...mierzwiak.com>
    <gdpg5g$7ht$1@news.onet.pl>
    <10sf2kxxqm9qf$.1n9wq1suy578w$.dlg@40tude.net>
    <gdpi47$dt7$1@news.onet.pl> <gdpid4$f41$1@news.onet.pl>
    <gdpka7$mi6$1@news.onet.pl> <gdpkp9$oao$1@news.onet.pl>
    <gdprnb$ju6$1@news.dialog.net.pl> <gdpuuc$t5d$1@news.onet.pl>
    <gdq09f$ms5$1@news.dialog.net.pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:gdpuuc$t5d$1@news.onet.pl Marian

    > Ameryki nie odkryłeś.
    > Nie widzę naturalnie przeszkód otworzenia lokalu, do którego klient
    > będzie mógł wejść i pobyć paląc.
    > Bez jakiejkolwiek konsumpcji, rzecz jasna.
    > To będzie wtedy palarnia dla palących.

    a cos przeszkadza, zeby byla pijalnia dla palacych ? :)

    > Podziwiam cię - jesteś samowystarczalny. Sam sobie wymyślisz jakąś
    > bzdurę, przypiszesz to komuś (tu: mnie), a następnie to obalisz
    > efektownie wygrywając dyskusję.
    > Oh, sensei... :)))

    oj no. niepalacy w barach stanowia mniejszosc.

    > Proszę o źródło (dowód) tezy, że palaczy jest większość.

    Gdyby byla mniejszosc, to w wiekszosci barow byloby alpejskie powietrze...

    > Ale w sumie można sie z tym zgodzić. Częściowo obszary dla niepalących
    > są juz wydzielone, o czym było już sporo wcześniej. Teraz tylko te
    > obszary będą poszerzone - o restauracje, puby itp.
    > Tak więc zgadzamy się.

    Ale po co poszerzac na sile?

    > Nie widzę dowodu tezy po co oni tam przychodzą.

    To idz do jakiegos baru wreszcie ;)

    > Jak ktoś wyszedł na ulicę i pali to znaczy, że on tam wyszedł zapalić?

    Czesto panie ze sklepow stoja przed sklepikami i pala. :)

    > Kto tak powiedział?
    > Mało widziałeś barów gdzie nie wolno palić?

    zdecydowanie mniej niz tych, gdzie sie pali...

    > Eeee, tam. To po prostu nieformalny zwyczaj ugruntowany niejako przez
    > zasiedzenie.
    > Spokojnie można go zmienić.

    Zwyczaj zmieniac ustawowo?

    > W prywatnym aucie zabroniono rozmawiać w czasie jazdy przez komówrkę.
    > Dało się?

    No i jest to martwy przepis.

    > Zabroniono pić w określonych miejscach. Dało się?

    Kulturowe jest picie/chlanie na kazdym rogu? :)

    > I tak samo można z fajkami. Też się tylko żarzą.
    > Potem pojawią się papierosy elektryczne.
    I krzeslo elektryczne za palenie na balkonie :)

    Utopia nadchodzi!

    > Nie czytasz ze zrozumieniem.
    > Nie udało się wywąchać sprawcy.

    No zartujesz, jak ktos gotuje obiad to da sie wywachac, a ty gotowanej
    starej kozy systematycznie co tydzien nie wywachales?!

    > Dobrze że nie pomyślał, iż wszyscy lubią zapach kupy na wycieraczce...

    ;)