  • Data: 2008-10-21 20:36:01
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: Piotr <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > Spróbuj zapalić w banku.
    > Jak z popytem na banki dla niepalących? Przecież konkurencja, rynek i
    > tym podobne pierdoły...
    Banalnie łatwo. Private banking.

    > W ośrodkach zdrowia, w szpitalach nie wolno palić. Ale są przychodnie i
    > szpitale prywatne - jak tam ma się konkurencja i rynek? Są szpitale dla
    > palących?
    > Albo szkoły. Też są prywatne, ale o takich dla palących nie słyszałem.
    No widzisz. Tam, gdzie uczeń ma prawdziwy wybór i będzie chciał na
    przykład mieć korki, ale pod warunkiem, że w trakcie lekcji będzie mógł
    sobie zapalić - nie będzie miał problemu ze znalezieniem odpowiedniej
    osoby. Konkurencja.

    > Krótko mówiąc palenie jako czynność szkodliwa nie tylko dla samego
    > palącego ale i dla jego otoczenia jest stopniowo w cywilizowanych
    > krajach ograniczana i tępiona.
    > Słusznie.
    > Przerysowując - ćpun walący sobie kompot w kanał otoczeniu nie szkodzi
    > (w kazdym razie nie bezpośrednio) mimo to zarówno handel jak i samo
    > posiadanie jest w wielu krajach penalizowane. Powoli przychodzi czas na
    > tytoń.
    Yup. Potem alkohol, kawę, herbatę i samochody, które trują spalinami.
    Bardzo sensowne.