    Date: Thu, 17 Oct 2013 15:03:33 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pani komornik pracuje niestrudzenie

    On 2013-10-17 12:33, m wrote:

    > I o tym piszę. Z wypowiedzi ludzi którzy stoją "po drugiej stronie
    > komornika" wnoszę że po czymś takim myślą (a niektórzy nawet powiedzą)
    > "no wreszcie ktoś ma jaja żeby się dobrać dłużnikom do skóry".
    >
    > Nie żebym bronił pani komornik, ale mam wrażenie że świadomie robi sobie
    > reklamę i lepiej wyjdzie na tym zamieszaniu niż się nam wydaje.

    Juz to pisałem, ale powtórzę,- pod rządami niedawno znowelizowanej
    ustawy komornicy, choć są "sprzedawani" jako częśc aparatu wymiaru
    sprawiedliwości i ciesza się nawet przywilejami funkcjonariuszy
    państwowych w istocie sa nie czym innym, jak PRZEDSIĘBIORCĄ. A
    podstawowym, zasadniczym celem przedssiębiorstwa jest przynoszenie
    włascicielowi (tu: -komornikowi) ZYSKU!! Temu wszystko jest
    podporządkowane, niezaleznie od kolorowego papierka, w która te prawdę
    usiłują oni opakować..!