  • 1. Data: 2011-01-09 17:16:20
    Temat: Palikot przekazał swoją legitymację poselską na WOSP
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Czy miał prawo? Czy mógł w taki sposób rozporządzić tym dokumentem?
    Zwłaszcza, że formalnie jego mandat jeszcze trwa, bo przecież
    ogłoszenie rezygnacji w tv nie powoduje jego wygaśniecia.

  • 2. Data: 2011-01-09 18:05:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek pisze:

    > Czy miał prawo? Czy mógł w taki sposób rozporządzić tym dokumentem?
    > Zwłaszcza, że formalnie jego mandat jeszcze trwa, bo przecież ogłoszenie
    > rezygnacji w tv nie powoduje jego wygaśniecia.

    Skoro wojsko bez żadnych podstaw prawnych i bez żadnej logiki
    "sprzedaje" przejażdżkę czołgiem czy okrętem podwodnym i nikogo to nie
    dziwi to ... wszystko w tym głupim kraju jest możliwe.
    Mam instytucje które się zajmują "występowaniem w TV" zamiast robieniem
    tego do czego zostały powołane.

    --
    @2011 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 3. Data: 2011-01-09 20:46:23
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-09 19:05, Johnson pisze:
    > Skoro wojsko bez żadnych podstaw prawnych i bez żadnej logiki
    > "sprzedaje" przejażdżkę czołgiem czy okrętem podwodnym i nikogo to nie
    > dziwi to ... wszystko w tym głupim kraju jest możliwe.

    Hmmm z tego co wiem, wiele armii światowych miało akcje promocyjne w
    postaci darmowych przejażdżek czy strzelania. I nie ma niczego
    niezwykłego w tej.

  • 4. Data: 2011-01-09 20:56:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm z tego co wiem, wiele armii światowych miało akcje promocyjne w
    > postaci darmowych przejażdżek czy strzelania. I nie ma niczego
    > niezwykłego w tej.

    Po pierwsze w instytucjach państwowych na wszystko, nawet na banalny
    drobiazg, potrzebna jest podstawa prawna. Jaka jest w tym przypadku?
    Po drugie to nie jest akcja promocyjna tylko charytatywna. To jest
    zupełnie co innego.

  • 5. Data: 2011-01-09 21:23:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2011 2:56 PM, Alek wrote:
> [...]
    > drobiazg, potrzebna jest podstawa prawna. Jaka jest w tym przypadku?
    > Po drugie to nie jest akcja promocyjna tylko charytatywna. To jest

    zapomniales dodac "w Polsce".
    Nawet na służbowe pierdnięcie potrzebne jest conajmniej rozporządzenie
    lub zarządzenie.
    inni sobie z tym radzą po prostu "normalnie".

  • 6. Data: 2011-01-10 01:18:11
    Od: "Arturro" <a...@f...pl>

    > Czy miał prawo? Czy mógł w taki sposób rozporządzić tym dokumentem?
    > Zwłaszcza, że formalnie jego mandat jeszcze trwa, bo przecież ogłoszenie
    > rezygnacji w tv nie powoduje jego wygaśniecia.

    To drobiazg, może wyrobić sobie nową dopóki jest posłem.