  • Data: 2003-02-25 20:04:10
    Temat: Re: Palenie w pracy
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz 'Pucek' Pączek" <gpaczek(usunzeto)@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b3gedu$p9o$1@inews.gazeta.pl...
    > Towarzysz Michal Letowski napisał tekst ku chwale towarzysza Stalina, o
    > treści:

    > Przykro mi.

    Robi sie z tego off-topic, ale gdybym ja napisal, ze swoj wywod
    przeprowadzasz ku chwale swego towarzysza z NSDAP Adolfa Hitlera,
    to tez chyba byloby Ci przykro? Nie mam nic wspolnego z komunistami,
    Stalinem i partiami politycznymi i nie zycze sobie ogladac swojego
    nazwiska i imienia w takim kontekscie.

    Michal Letowski