  • Data: 2014-07-15 10:52:00
    Temat: Re: Palenie i picie na placu zabaw
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Wakacje się zaczęły, więc gówniarze nie mają co robić
    >wieczorami. Mamy na osiedlu ogrodzony niskim płotkiem
    >plac zabaw dla dzieci,
    Niezgodnie z prawem, plac zabaw nie powinien być ogrodzony bo dzieci dostają
    klaustrofobi.

    >.... Samo picie i palenie o tej porze mi nie
    >wadzi, ale gówniarze śmiecą petami, a nierzadko
    >i szkłem.
    Polecam spszątaczkę i kosze na śmieci.

    >Co można im zrobić, poza przeganianiem?
    Nie wolo ci pszeganiać dzieci. Twuj plac?

    >Czy szczucie strażą miejską jest sensowne?
    Dzwonić możesz, ale za siedzenie na ławeczce mandatu się nie należy.

    >Czy użycie gaśnicy samochodowej w grubszych przypadkach
    >może być dla mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)
    To jest napaść, zdaje się na dodatek na nieletniego.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d