  • 71. Data: 2013-02-02 16:59:46
    Temat: Re: Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-02 09:44, news pisze:

    > Każdy nałogowiec twierdzi że nim nie jest, przyznaj się w końcu i
    > pokonaj nałóg!:)

    Moim jedynym nałogiem jest internet, w tym usenet :)

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2013-02-02 19:48:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@b...com> napisał

    > Palacze nie mają praw.

    Ależ skąd! Maja prawo do zgonu w męczarniach. Minister zdrowia
    ostrzegał i osobiście dał przykład.

  • 73. Data: 2013-02-03 14:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@b...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Oni ZAWSZE zapalą - nawet w windzie bo przecież 5 sekund nie potrafią
    > wytrzymać, a Ty proponujesz... rozmowę?

    Coś w tym jest.

    Ilekroć grzeczniezapytam sąsiada, dlaczego zapala fajkę na klatce zamiast
    na dworze, na którym będzie za 5 sekund, przeprasza i stwierdza że z
    przyzwyczajenia.
    Może chodzi o bezmyślność?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 74. Data: 2013-02-03 15:10:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-03 14:00:53 +0100, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Ilekroć grzeczniezapytam sąsiada, dlaczego zapala fajkę na klatce zamiast
    > na dworze, na którym będzie za 5 sekund, przeprasza i stwierdza że z
    > przyzwyczajenia.
    > Może chodzi o bezmyślność?

    Nie - to zwykła pogarda wobec innych.
    Sąsiad po prostu ma cię gdzieś...