  • 1. Data: 2002-10-15 13:46:51
    Temat: Paczka do Egiptu
    Od: "Iwonka" <b...@i...pl>

    Moi mili.
    Chce wyslac znajomemu w Egipcie paczke.
    Jakies drobiazgi typu:koszulka,okulary,kubek,
    maskotka,cos z perfum,moze karton papierosow,zdjecia,
    srebrna obraczke.
    I teraz mam dwa pytania:
    1-gdzie moge sprawdzic czy te prezenty moge wyslac?
    Ile np. papierosow? Czy srebro mozna posylac?
    2-co mam zrobic,by ten znajomy na miejscu nie
    zaplacil od tego cla?
    Bede wdzieczna za wszelkie wskazowki.
    Klaniam sie niziutko :-)
    Iwonka
    GG5463630

  • 2. Data: 2002-10-15 20:20:20
    Temat: Re: Paczka do Egiptu
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Iwonka napisa_(a):

> [...]
    > 1-gdzie moge sprawdzic czy te prezenty moge wyslac?
    > Ile np. papierosow? Czy srebro mozna posylac?
    > 2-co mam zrobic,by ten znajomy na miejscu nie

    Może spytać się w ambasadzie?

    e...@z...pl

    (22)616 13 67, 616 13 69
    Biuro Informacji: 827 88 91

    KG

  • 3. Data: 2002-10-16 07:19:46
    Od: "Iwonka" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" pewnego jesiennego dnia napisał:
    Może spytać się w ambasadzie?

    e...@z...pl

    (22)616 13 67, 616 13 69
    Biuro Informacji: 827 88 91