  • Data: 2002-11-29 18:46:14
    Temat: Re: [PZU] termin odpowiedzi na reklamację
    Od: "Brodek" <B...@O...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> napisał w wiadomości
    news:as7l29$d9k$1@ns.ppcor.org.pl...
    > ile czasu ma zakład ubezpieczeń na odpowiedź na moją reklamację, która
    > została wyslana listem poleconym (potwierdzenie nadania i odbioru).
    > chętnie jakiś link do strony

    Nie napisałeś o co dokładnie chodzi, w jakim stadium jest szkoda (bo
    przypuszczam, że o szkodę chodzi). Generalnie nie ma żadnego terminu w jakim
    muszą odpowiedzieć na Twoje pismo. Nie naruszą żadnego paragrafu nawet jeśli
    _w_ogóle_ nie odpowiedzą.
    Wszelkie ewentualne terminy mogą być związane z umową jaką zawarłeś. W
    większości przypadków towarzystwa mają 30 dni na wypłatę odszkodowania
    chyba, że wyjaśnienie sprawy w tym terminie nie było możliwe.. Ale to jak
    już pisałem zależy od konkretnej sytuacji...

    Pzdr
    Brodek

    --
    O ubezpieczeniach: