  • 1. Data: 2004-11-15 20:38:38
    Temat: PZU jaka procedura?
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Załóżmy jest domek bliźniak.Sąsiedzi żyją w niezgodzie.U sąsiada
    nieubezpieczonego pękła rura i zalało wspólną ścianę.Drugi, ubezpieczony
    występuje do PZU o odszkodowanie.Przybywa dzielny likwidator, celem
    stwierdzenia przyczyny sąsiad nieubepieczony odmawia wpuszczenia go do
    mieszkania.No i co dalej, czy wypłacą odszkodowanie.Czy mają prawo wejść np.
    z policją? Czy ściągną równowartość z nieubezpieczonego.Help.
    Nieubezpieczeni to moi starsi. Dzięki za poważne rady.
    pzdr. all

  • 2. Data: 2004-11-16 06:52:23
    Temat: Re: PZU jaka procedura?
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-15 21:38, Jano1 wrote::

> [...]
    > z policją? Czy ściągną równowartość z nieubezpieczonego.Help.
    > Nieubezpieczeni to moi starsi. Dzięki za poważne rady.

    Jest zalanie, można to stwierdzić. A przyczyna? Nikt przecież nie
    nasikał na ścianę (chyba).
    PZU oczywiście wystąpi do sprawcy o zwrot wypłaconego odszkodowania
    (regres).
    A policja? Cóż ma do tego?
    BTW, dlaczego nie chcą likwidatora wpuścić do mieszkania? Bez sensu... W
    interesie sprawcy jest pewna współpraca z PZU w tym przypadku i
    kontrolowanie likwidacji szkody u sąsiada. Trzeba przecież pamiętać, że
    sprawca będzie musiał to odszkodowanie zwrócić.

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Trzeba dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach.

  • 3. Data: 2004-11-16 10:51:38
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Jano1" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z policją? Czy ściągną równowartość z nieubezpieczonego.Help.
    > Nieubezpieczeni to moi starsi. Dzięki za poważne rady.

    Wydaje mi się że zależy to od kroków jakie podejmie ubezpieczyciel - jeśli
    odmówi/zminiejszy odszkodowanie z uwagi na brak dostępu do lokalu skarżyłbym
    sąsiada o naprawienie szkody wywołanej odmową wpuszczenia likwidatora.
    pzdr