  • 1. Data: 2004-11-15 19:33:47
    Temat: pieczatka imienna
    Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl>

    Zwracam sie z pytaniem jako, ze nie potrafie wymyslic nic konkretnego.
    Dostalem wlasnie z ulubionej przez wszystkich formacji jaka jest ZUS
    (Wydzial Kapitalu Poczatkowego)pismo nastepujacej tresci:
    Prosimy o dostarczenie innego dokumentu potwierdzajacego zatrudnienie
    poniewaz na swiadectwie pracy brak pieczatki imiennej.
    Swiadectwo jest sprzed 17 lat. Firma juz nie istnieje. W miejscu na
    podpis jest podpis i pieczatka o tresci : " Kierownik dzialu kadr"

    Na jakiej podstawie ZUS zada ode mnie takiej imiennej pieczatki?
    Jest na to jakies zarzadzenie, ustawa, paragraf? ;-)

    Jesli nie, to jak im odpowiedziec?

    dziekuje
    Michał
    Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć

  • 2. Data: 2004-11-15 21:15:26
    Temat: Re: pieczatka imienna
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <p...@n...berdyczow.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli nie, to jak im odpowiedziec?

    Twój pomysł mi się podoba. Napisz:
    "Na jakiej podstawie ZUS zada ode mnie takiej imiennej pieczatki? Jest na
    to jakies zarzadzenie, ustawa, paragraf?"

    Alek

  • 3. Data: 2004-11-16 07:27:51
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    wiadomości news:cnb6bu$niv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Michał" <p...@n...berdyczow.pl> napisał w wiadomości

    > Twój pomysł mi się podoba. Napisz:
    > "Na jakiej podstawie ZUS zada ode mnie takiej imiennej pieczatki? Jest na
    > to jakies zarzadzenie, ustawa, paragraf?"
    Czy w ogole na pieczatki imienne sa "paragrafy"?

    Pozdrawiam
    LG

  • 4. Data: 2004-11-16 07:28:29
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-11-15 20:33, Użytkownik Michał napisał :
> [...]
    >
    > Na jakiej podstawie ZUS zada ode mnie takiej imiennej pieczatki?
    > Jest na to jakies zarzadzenie, ustawa, paragraf? ;-)

    może problemem jest nieczytelny podpis osoby, która wystawiła to
    potwierdzenie. Pieczątka imienna daje imię i nazwisko i pod nią
    zazwyczaj stawiało się "bazgroł"

    andy_nek

  • 5. Data: 2004-11-16 17:53:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy w ogole na pieczatki imienne sa "paragrafy"?

    Być może jest wymagany czytelny podpis. Bo pieczątka imienna to bez sensu.
    Ale już raz Sąd Najwyższy wyjaśnił, że nie ma czegoś takiego jak czytelny
    podpis. Podpis, to podpis. Tak więc popieram podpowiedź o zarządzanie
    podstawy prawnej.

  • 6. Data: 2004-11-16 19:44:09
    Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl>

    Dnia 2004-11-16 08:28,Użytkownik Andrzej Kłos uraczył nas tekstem:

    > może problemem jest nieczytelny podpis osoby, która wystawiła to
    > potwierdzenie. Pieczątka imienna daje imię i nazwisko i pod nią
    > zazwyczaj stawiało się "bazgroł"

    Podpis jest faktycznie nieczytelny ale to nie zmienia mojego pytania.
    czy jest jakis przepis uzasadniajacy wymog pieczatki imiennej??!