    From: "Adas" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PZU
    Date: Thu, 8 May 2003 15:37:22 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@host-253-250.zamosc.mm.pl

    Użytkownik "weronika " <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b9bu62$q03$1@inews.gazeta.pl...
    > jesli wyplacone odszkodowanie ci nie bedzie odpowiadac, to mozna sie
    odwolac
    > do sadu rejonowego. zlozyc pozew o roznice miedzy wyplaconym a oczekiwanym
    > odszkodowaniem. to moze byc tyle samo %, ale sad moze taki % na wiecej
    > wycenic. W
    >
    > --
    Od kiedy? Wypłacone odszkodowanie to % uszczerbek na zdrowiu pomnożone przez
    sumę ubezpieczenia. Jak może sąd wycenić procent na więcej skoro procent
    jest określony w polisie NNW? Np 100% uszczerbku to 10 000 to 1% =100 zł. I
    tego sąd nie może zmienić. Może mieć jeszcze raz komisje lekarską i lekarz
    może przyznać większy procent. Przecież jak będę ubezpieczony od NNW na sumę
    100% uszczerbku =10 000 i dostanę 4% czyli 400 zł to nie mogę się skarżyć że
    oczekiwałem 5000zł. Bez przesady. Jeśli się oczekuje dużych odszkodowań to
    się ubezpiecza na 100 000 zl.!!!!