  • Data: 2015-01-19 19:28:36
    Temat: Re: PZD czy stowarzyszenie?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek"

    > Jeżeli zebrania nie podejmą żadnej decyzji, również z powodu braku quorum,
    > wówczas ogród pozostanie w strukturach ogólnopolskiego stowarzyszenia, a
    > kolejne zebranie wyłączeniowe będzie mogło się odbyć za dwa lata."
    Czyli w przypadku większych ogrodów praktycznie niemożliwe jest ich
    wyjście z PZD, choćby z powodu możliwości zebrania się 50% użytkowników.
    W przypadku opisywanym przeze mnie musiałoby pojawić się ponad 600 osób,
    co biorąc pod uwagę średni wiek, już samo w sobie jest nierealne :-)
    ---
    A te ... pełnomocnictwa ?