  • Data: 2003-11-18 21:39:07
    Temat: Re: PYTANIE O PRAWA AUTORSKIE W INTERNECIE !!
    Od: Olgierd <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niejaki(a) i8i w wiadomości <bpe3ag$b1f$1@korweta.task.gda.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Chodzi mi oto, czy takie filmy jak np. Matrix, który mozna sobie sciagnac z
    > programów (kazaa, imesh) mozna normalnie sprzedawac ?

    Nie. Nie można nawet ich tam wstawiać. To jest piractwo.

    > Ile kosztuje taka zgoda ?

    No nie wiem. Pięćdziesiąt milionów dolarów? Zastanów się: wytwórnia
    wydała na Matrixa powiedzmy $100 mln liczy na to, że zbierze $300 mln
    (bilet do kina $4.99, płytka DVD powiedzmy $13.99 - naprawdę nie znam
    rzeczywistych cen), a Ty chciałbyś zrobić swój serwis i sprzedawać je na
    własną rękę?
    To jest klasyczna definicja piractwa!
    Podpowiem Ci, że _może_ mógłbyś wstawić na swój serwis nieme filmy z
    Haroldem Lloydem albo ediudy braci Lumiere.

    --
    Olgierd
    "Nie można usprawiedliwiać istnienia żadnego państwa o szerszym zakresie