  • 1. Data: 2004-03-21 11:42:55
    Temat: Re: PROSBA czy ZUS moze,,,,WAŻNE
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Wozny" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e8516064.0403210012.7bbddddb@posting.google.com
    > Witam
    > Czy ktos potrafi odpowiedziec, w jakiej sytuacji, wedlog jakiego
    > paragrafu zus wzywa mnie na badanie lekarskie- dziwne jest to ze po
    > dwoch dniach bedac na chorobowm dostalem takie zawiadomienie Mam je na
    > 9 dni- czy to jest norma?, przeciez zaklad placi za moje chorobowe
    > wiec dlaczego tak szybko odzywa sie zus?-i co oni chca udowodnic?
    > CZy maja takie prawo- by po dwoch dniach choroby wzywac.

    Mają prawo i - być może - czynią to na wniosek pracodawcy.
    A może ZUS robi to z własnej inicjatywy, ponieważ Twoje zaświadczenie
    lekarskie o niezdolności do pracy zostało wystawione przez nieuczciwego
    lekarza, którego "działalność" jest już dobrze znana w ZUS.
    Podstawę prawną masz wpisaną w wezwaniu do stawienia się na badanie
    przez lekarza orzecznika ZUS.

    Pozdrawiam

    wa