  • 1. Data: 2004-03-21 08:58:49
    Temat: Re: PROSBA czy ZUS moze,,,,WAŻNE
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Wozny" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e8516064.0403210012.7bbddddb@posting.google.com
    > Witam
    > Czy ktos potrafi odpowiedziec, w jakiej sytuacji, wedlog jakiego
    > paragrafu zus wzywa mnie na badanie lekarskie- dziwne jest to ze po
    > dwoch dniach bedac na chorobowm dostalem takie zawiadomienie

    Jeśli na zwolnieniu masz wpisane "leżeć" to nigdzie nie idź. Po skończeniu
    zwolnienia skontaktuj się z nimi i powidz, że byłeś chory.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 2. Data: 2004-03-21 21:54:37
    Od: "Thommo" <t...@w...pl>

    pracuje w ZUS i wiem, ze od jakiegos czasu wprowadzono wzmozona kontrole
    krotkich zwolnien lekarskich.Z tego co wiem, ma to sluzyc sprawdzeniu, czy
    osoby bedace na zwolnieniach czasem nie pracuja gdzie inndziej na zlecenia
    albo dzielo. Ponoc czesto zdarzaly sie takie przypadki i ZUS sie wkurzyl.

    pozdrawiam i zycze powrotu do zdrowia
    Mag