  • 1. Data: 2003-12-04 01:01:34
    Temat: PROPOZYCJA: pl.soc.samorzad
    Od: "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl>

    -----------------RFD--(Request for Discussion)------------------
    Nazwa grupy: pl.soc.samorzad

    Krotki opis: Samorzad terytorialny - informacje, dyskusje, porady, opinie.

    Moderowana: NIE

    Opis:
    Pojęcie samorzšd terytorialny jest bardzo szerokie, zatem dyskusje
    poruszane na pl.soc.samorzad dotyczš nie tylko kampanii wyborczych do rad
    gmin, powiatów czy sejmików województw i tzw. "polityki" niższego szczebla,
    lecz w szczególnoœci pl.soc.samorzad służy wymianie informacji i
    doœwiadczeń zwišzanych z problemami i pomysłami, z którymi na co dzień ma
    do czynienia pracownik samorzšdowy, radny, wójt lub po prostu mieszkaniec,
    np.: szkolenia, warsztaty i konferencje, fachowe artykuły prasowe godne
    uwagi, programy pomocowe, budżet i wszelkie inne sprawy finansowe JST (np.
    podatki, kredyty, obligacje), kultura, edukacja, sport, kwestie socjalne,
    bezpieczeństwo, ochrona œrodowiska, ISO w Urzędzie, promocja gminy,
    oœwiadczenia majštkowe, jak powinna przebiegać sesja Rady Miasta, co może
    kontrolować Komisja Rewizyjna, interpelacje i zapytania radnych, jak pisać
    skargę do Regionalnej Izby Obrachunkowej lub Samorzšdowego Kolegium
    Odwoławczego itd.
    Tematy niedozwolone: Obrażanie i wyœmiewanie osób pełnišcych funkcje
    publiczne, można krytykować konkretne działania i wskazywać na
    nieodpowiedni tok postępowania, jednak niestosowne przymiotniki należy
    zachować do własnej wiadomoœci.
    Mini-etykieta: zakaz wysyłania na grupę binariów - programów/zdjęć
    itp., spamów oraz ogłoszeń reklamowych nie zwišzanych œciœle z tematykš
    grupy.

    Autor propozycji: i...@g...pl (VIPunia - Iwona)

    Uzasadnienie:
    Zagadnienia zwišzane z samorzšdem terytorialnym sš bliskie każdemu z nas -
    mieszkańcy, władze lokalne, pracownicy samorzšdowi. W Polsce mamy 16
    województw, jeszcze więcej powiatów i ponad 2 tys. gmin. Na każdš jednostkę
    samorzšdu terytorialnego przypada przynajmniej kilkanaœcie osób, którzy sš
    pracownikami samorzšdowi, do nich trzeba doliczyć radnych w liczbie
    przynajmniej 15 osób, co stanowi ogromnš liczbę potencjalnie
    zainteresowanych osób utworzeniem pl.soc.samorzad bezpoœrednio zwišzanych z
    tematykš samorzšdowš. Gdyby jeszcze zastanowić się ilu mieszkańców ma
    wštpliwoœci np., w jakim trybie zwracać się do urzędów z wnioskiem lub
    skargš, a dzięki takiej grupie mogliby uzyskać pomoc - odpowiedŸ na
    pytanie: czy jesteœ za utworzeniem takiej grupy powinna być jednoznaczna:
    TAK.
    Zagadnienia samorzšdu dotyczš przecież nas wszystkich, a władza samorzšdowa
    to ta nam najbliższa.

    Trudno już na tematy samorzšdu terytorialnego rozmawiać w zalewie postów na
    pl.soc.polityka lub prosić o poradę prawnš zwišzanš stricte z
    rzeczywistoœciš samorzšdowš na pl.soc.prawo.

    Ogloszenie:
    pl.news.nowe-grupy
    pl.announce.newgroups
    pl.soc.polityka
    pl.soc.prawo

    Czas trwania: Tydzien

    -----------------RFD-KONIEC-------------------------

    Pozdrowionka,
    VIPunia/Iwona

    PS. przepraszam za ewentualne 'krzaczki',
    nie mam kiedy usiasc i poustawiac jak trzeba...

    --
    Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
    http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

  • 2. Data: 2003-12-04 06:45:40
    Temat: Re: PROPOZYCJA: pl.soc.samorzad
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9447149536B85vipkawppl@193.110.122.80

    > [.....................]
    > PS. przepraszam za ewentualne 'krzaczki',
    > nie mam kiedy usiasc i poustawiac jak trzeba...

    Tu nie ma co przepraszać tylko koniecznie
    skonfigurować czytnik. Taka wymówka o
    braku czasu nie świadczy o faktycznym
    jego braku, a o lekceważącym traktowaniu
    współużytkowaników grup usenetowych.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Drobne awarie nie istnieją, jeżeli miała jednak miejsce drobna awaria,

  • 3. Data: 2003-12-04 07:54:41
    Od: "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl>

    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> dnia 04 gru 2003 napisal/a kilka slow
    w news:bqmon5.250.1@p.i.k.i:

> [...]
    > skonfigurować czytnik. Taka wymówka o
    > braku czasu nie świadczy o faktycznym
    > jego braku, a o lekceważącym traktowaniu

    hmm chyba wysuwasz zbyt pochopne wnioski, ustawialam to kilka razy wg mnie
    zrosla sa prawidlowe spedzialm kilka razy kilka godzin nad ustawianiem tego
    czytnika i nie iwem na czym polega blad... naprawde nie mam czasu siedziec
    znowu z 3h i ustawiac - wczoraj siedzialam do 4 w nocy...

    Pozdrowionka,
    VIPunia

  • 4. Data: 2003-12-04 08:52:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns94475A6A25469vipkawppl@193.110.122.80...

    > hmm chyba wysuwasz zbyt pochopne wnioski,

    Dlaczego pochopne? Bierzesz się za zakładanie nowej grupy a nie potrafisz
    opanować swojego czytnika aby nie produkował śmieci??

    > zrosla sa prawidlowe spedzialm kilka razy kilka godzin nad ustawianiem
    tego
    > czytnika i nie iwem na czym polega blad...

    Może jesteś bystra....inaczej?

    Pozdr
    Lesze

  • 5. Data: 2003-12-04 14:26:36
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns94475A6A25469vipkawppl@193.110.122.80

    > [..........................]
    > hmm chyba wysuwasz zbyt pochopne wnioski,

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?.

    > ustawialam to kilka razy wg
    > mnie zrosla sa prawidlowe spedzialm kilka razy kilka godzin nad
    > ustawianiem tego czytnika i nie iwem na czym polega blad...

    I o kilka razy za mało lub Twa wiedza na ten temat
    jest zbyt mała? Jeśli czegoś nie wiesz to nie wstydź
    się tego i idź na odpowiednią grupę (pl.news.czytniki?)
    po poradę. Twoje tłumaczenie to jest normalną kpiną.

    > naprawde
    > nie mam czasu siedziec znowu z 3h i ustawiac - wczoraj siedzialam do 4
    > w nocy...

    Zagotowało się we mnie!. Jak to "nie mam czasu"? To
    już nie jest kpina to jest *bezczelność* Jeśli faktycznie
    nie masz czasu lub coś Cię przerasta to po prostu z
    szacunku do innych nie rób tego dopóki tego nie potrafisz
    robić tak aby nie łamać ogólnie przyjętych zasad.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Przechodzień nie miał żadnego pomysłu jak uciekać, więc go przejechałem."

  • 6. Data: 2003-12-04 16:01:47
    Od: VIPunia - Iwona Jankowska <v...@g...pl>

    On Thu, 4 Dec 2003 15:26:36 +0100, "Andrzej_K."
    <n...@n...spam.pl> wrote:

    >I o kilka razy za mało lub Twa wiedza na ten temat
    >jest zbyt mała?
    > Jeśli czegoś nie wiesz to nie wstydź

    Moja wiedza na temat korzystania z cudów techniki typu Internet jest
    zdecydowanie BARDZO mała, ale nie mam się czego wstydzić, każdego dnia
    się czegoś uczę :)
    hmmm i nie rozumiem niby dlaczego wywnioskowałeś, że się wstydzę...
    (??!!) jak na blondynkę to i tak wiele potrafię :P

    btw. widziałeś krzaczki w moim poście czy nie?
    Niektórzy nawet nie sprawdzą kodowania, a już zrzędzą...
    ciekawi mnie czy dzieje się tak dlatego, że z góry przeprosiłam i
    niektórzy tylko to wyczytają z post'a nie wnosząc absolutnie nic
    więcej do merytorycznej dyskuji na podany wcześniej temat

    >się tego i idź na odpowiednią grupę (pl.news.czytniki?)
    >po poradę. Twoje tłumaczenie to jest normalną kpiną.

    Po prostu zamiast pisać projekt, który mam do oddania na wczoraj... to
    sie wkurzyłam w związku z brakiem zrozumienia i naprawde po chamsku
    teraz powklejam, moje NIC NIE ROBIENIE w tej sprawie:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&selm=Xns935571742CAE1vipkawppl%40193.110.122.
    83
    http://groups.google.pl/groups?q=VIPunia+xnews&hl=pl
    &lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=04052003.19307D11%40brix
    en.poznan.pl&rnum=6
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&threadm=Xns9371EBF347EE8vipkawppl%40193.110.1
    22.80&rnum=7&prev=/groups%3Fq%3D%253F%2Bgroup:pl.tes
    t%2Bauthor:VIPunia%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26
    oe%3DUTF-8%26selm%3DXns9371EBF347EE8vipkawppl%254019
    3.110.122.80%26rnum%3D7
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&threadm=Xns9383DA254D484vipkawppl%40193.110.1
    22.83&rnum=6&prev=/groups%3Fq%3D%253F%2Bgroup:pl.tes
    t%2Bauthor:VIPunia%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26
    oe%3DUTF-8%26selm%3DXns9383DA254D484vipkawppl%254019
    3.110.122.83%26rnum%3D6
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&threadm=Xns93888F010A091vipkawppl%40193.110.1
    22.80&rnum=4&prev=/groups%3Fq%3D%253F%2Bgroup:pl.tes
    t%2Bauthor:VIPunia%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26
    oe%3DUTF-8%26selm%3DXns93888F010A091vipkawppl%254019
    3.110.122.80%26rnum%3D4
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&threadm=Xns9383DF64B293Fvipkawppl%40193.110.1
    22.80&rnum=5&prev=/groups%3Fq%3D%253F%2Bgroup:pl.tes
    t%2Bauthor:VIPunia%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26
    oe%3DUTF-8%26selm%3DXns9383DF64B293Fvipkawppl%254019
    3.110.122.80%26rnum%3D5

    i kilka innych postów - można poszukać sobie w googlach,
    maili wybaczcie ale juz nie bede wklejac, dodam ze bawilam sie po raz
    n-ty w ustawanie 2 tygodnie temu i nie wiele sie w tej kwestii
    zmienilo, zmienie czytnik i moze bedzie w porządku, ale odpuszcze
    sobie mailowanie już do Pana w tej sprawie ehh..

    >Zagotowało się we mnie!. Jak to "nie mam czasu"? To
    >już nie jest kpina to jest *bezczelność*

    hmm to juz sie boje myslec czym wg Ciebie jest sytuacja, kiedy puka do
    Twoich drzwi zupelnie obcy czlowiek i przeszkadza Ci w jedzeniu
    kolacji pytając czy może skorzystać z telefonu...

    > Jeśli faktycznie
    >nie masz czasu lub coś Cię przerasta to po prostu z
    >szacunku do innych nie rób tego dopóki tego nie potrafisz
    >robić tak aby nie łamać ogólnie przyjętych zasad.

    heheh jasne widze, ze ojciec uczy matke dzieci rodzic :P
    Widze, ze zanim zaczniesz coś robić naucz sie i rób to super.
    Człowiek wszechwiedzący i wszechumiejący się narodził - cud nie
    wiedziałam :)

    hmm nie skomentuje juz wiecej, ale rozumiem dzisiaj jest paskudna
    pogoda, też mnie głowa boli, więc może oszczędzę sobie i innym dalszej
    wypowiedzi z mojej strony EOT

    PS. dodam jeszcze, że ciągniecie tego wątku jest kompletnie NTG i nic
    nie daje do ogólnego postu, do którego jak widać "kolega" nie miał nic
    wartościowego do dodania - typowe gadanie dla gadania i zrzedzenie dla
    zrzedzenia, gdybys rzeczywiscie chcial mi cos poradzic napisalbys
    mail'a, ale coz... nie spodziewam sie go nawet :)

    PS. ludzie na świecie z głosu umierają, a tu posądza sie mnie o
    chamstwo, kpiny i bezczelność z tytułu nieprawidłowego kodowania
    ogonków, brak słow, weźcie się lepiej do pracy

    jak już wspomniałam EOT

    Pozdrowionka,
    VIPunia

  • 7. Data: 2003-12-04 16:47:15
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:c4lusvsgsgvodkolhhnp3dto93c58knsf3@4ax.com

> [...]
    > hmmm i nie rozumiem niby dlaczego wywnioskowałeś, że się wstydzę...
    > (??!!) jak na blondynkę to i tak wiele potrafię :P

    Hmm, bycie *blondynką* to bardziej zaszczyt niż
    kompromitacja(?). Inaczej rzecz się ma z "blądynką". :)

> [...]
    > niektórzy tylko to wyczytają z post'a nie wnosząc absolutnie nic
    > więcej do merytorycznej dyskuji na podany wcześniej temat

    Oczywiście, że widziałem. Ty ich w swoim pierwszym poscie
    (w tym wątku) nie widzisz?.

> [...]
    t%2Bauthor:VIPunia%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26
    oe%3DUTF-8%26selm%3DXns9383DF64B293Fvipkawppl%254019

    Bez urazy, ale takich "tasiemców" nie powinno się wklejać.
    Są odpowiednie "skracacze" :) aby link nie był zbyt długi.
    To jest powyższy link "po obróbce" - http://tinyurl.com/xpug
    Widzisz różnicę w wielkości_długości?
    http://tinyurl.com - adres "skracacza" :)

    > [.....................]
    > heheh jasne widze, ze ojciec uczy matke dzieci rodzic :P
    > Widze, ze zanim zaczniesz coś robić naucz sie i rób to super.

    Jeśli jesteś tą "matką" to powinnaś wiedzieć iż zalecane
    jest aby sig nie przekraczał 4 linii.
    Twój ma ich 5 + pozdrówka i "coś" nad delimiterem.

    > Człowiek wszechwiedzący i wszechumiejący się narodził - cud nie
    > wiedziałam :)

    LOL

    > PS. dodam jeszcze, że ciągniecie tego wątku jest kompletnie NTG i nic
    > nie daje do ogólnego postu, do którego jak widać "kolega" nie miał nic
    > wartościowego do dodania - (...)

    Trafiłaś w sedno sprawy. Ja od początku sądziłem,
    że Twój post to NTG lub nawet spam(?) Post był
    postem typu *ogłoszenie* , a dla ogłoszeń są
    specjalnie przeznaczone do tego grupy. :)

    > [..............]
    > PS. ludzie na świecie z głosu umierają,

    Nie wiem jak Ty, ale ja *popieram głodujących w Etiopii*

    > a tu posądza sie mnie o
    > chamstwo, kpiny i bezczelność z tytułu nieprawidłowego kodowania
    > ogonków, brak słow, weźcie się lepiej do pracy

    Nie zwracałem Ci uwagi na złe kodowanie lecz na Twoje
    "olewjające" podejście do złego kodowania. (krzaczków)

    P.S. Defenitywny EOT. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Samochód przede mną potrącił przechodnia,