    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PROPOZYCJA: pl.soc.samorzad
    Date: Thu, 4 Dec 2003 17:47:15 +0100

    Użytkownik "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:c4lusvsgsgvodkolhhnp3dto93c58knsf3@4ax.com

    > [................]
    > Moja wiedza na temat korzystania z cudów techniki typu Internet jest
    > zdecydowanie BARDZO mała, ale nie mam się czego wstydzić, każdego dnia
    > się czegoś uczę :)
    > hmmm i nie rozumiem niby dlaczego wywnioskowałeś, że się wstydzę...
    > (??!!) jak na blondynkę to i tak wiele potrafię :P

    Hmm, bycie *blondynką* to bardziej zaszczyt niż
    kompromitacja(?). Inaczej rzecz się ma z "blądynką". :)

    > btw. widziałeś krzaczki w moim poście czy nie?
    > Niektórzy nawet nie sprawdzą kodowania, a już zrzędzą...
    > ciekawi mnie czy dzieje się tak dlatego, że z góry przeprosiłam i
    > niektórzy tylko to wyczytają z post'a nie wnosząc absolutnie nic
    > więcej do merytorycznej dyskuji na podany wcześniej temat

    Oczywiście, że widziałem. Ty ich w swoim pierwszym poscie
    (w tym wątku) nie widzisz?.

    > [..................]

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&threadm=Xns9383DF64B293Fvipkawppl%40193.110.1
    22.80&rnum=5&prev=/groups%3Fq%3D%253F%2Bgroup:pl.tes
    t%2Bauthor:VIPunia%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26
    oe%3DUTF-8%26selm%3DXns9383DF64B293Fvipkawppl%254019
    3.110.122.80%26rnum%3D5

    Bez urazy, ale takich "tasiemców" nie powinno się wklejać.
    Są odpowiednie "skracacze" :) aby link nie był zbyt długi.
    To jest powyższy link "po obróbce" - http://tinyurl.com/xpug
    Widzisz różnicę w wielkości_długości?
    http://tinyurl.com - adres "skracacza" :)

    > [.....................]
    > heheh jasne widze, ze ojciec uczy matke dzieci rodzic :P
    > Widze, ze zanim zaczniesz coś robić naucz sie i rób to super.

    Jeśli jesteś tą "matką" to powinnaś wiedzieć iż zalecane
    jest aby sig nie przekraczał 4 linii.
    Twój ma ich 5 + pozdrówka i "coś" nad delimiterem.

    > Człowiek wszechwiedzący i wszechumiejący się narodził - cud nie
    > wiedziałam :)

    LOL

    > PS. dodam jeszcze, że ciągniecie tego wątku jest kompletnie NTG i nic
    > nie daje do ogólnego postu, do którego jak widać "kolega" nie miał nic
    > wartościowego do dodania - (...)

    Trafiłaś w sedno sprawy. Ja od początku sądziłem,
    że Twój post to NTG lub nawet spam(?) Post był
    postem typu *ogłoszenie* , a dla ogłoszeń są
    specjalnie przeznaczone do tego grupy. :)

    > [..............]
    > PS. ludzie na świecie z głosu umierają,

    Nie wiem jak Ty, ale ja *popieram głodujących w Etiopii*

    > a tu posądza sie mnie o
    > chamstwo, kpiny i bezczelność z tytułu nieprawidłowego kodowania
    > ogonków, brak słow, weźcie się lepiej do pracy

    Nie zwracałem Ci uwagi na złe kodowanie lecz na Twoje
    "olewjające" podejście do złego kodowania. (krzaczków)

    P.S. Defenitywny EOT. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Samochód przede mną potrącił przechodnia,