  • Data: 2003-12-04 14:26:36
    Temat: Re: PROPOZYCJA: pl.soc.samorzad
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns94475A6A25469vipkawppl@193.110.122.80

    > [..........................]
    > hmm chyba wysuwasz zbyt pochopne wnioski,

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?.

    > ustawialam to kilka razy wg
    > mnie zrosla sa prawidlowe spedzialm kilka razy kilka godzin nad
    > ustawianiem tego czytnika i nie iwem na czym polega blad...

    I o kilka razy za mało lub Twa wiedza na ten temat
    jest zbyt mała? Jeśli czegoś nie wiesz to nie wstydź
    się tego i idź na odpowiednią grupę (pl.news.czytniki?)
    po poradę. Twoje tłumaczenie to jest normalną kpiną.

    > naprawde
    > nie mam czasu siedziec znowu z 3h i ustawiac - wczoraj siedzialam do 4
    > w nocy...

    Zagotowało się we mnie!. Jak to "nie mam czasu"? To
    już nie jest kpina to jest *bezczelność* Jeśli faktycznie
    nie masz czasu lub coś Cię przerasta to po prostu z
    szacunku do innych nie rób tego dopóki tego nie potrafisz
    robić tak aby nie łamać ogólnie przyjętych zasad.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Przechodzień nie miał żadnego pomysłu jak uciekać, więc go przejechałem."