    From: "szerszen" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PROGI ZWALNIAJACE !!!
    Date: Fri, 9 Apr 2004 15:29:51 +0200

    Użytkownik "Maras" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c56654$24t$1@helios.domdata.com...

    > O co tobie chodzi ? W końcu to drogi kierowców, oni na nie płacą. Jeśli
    nie
    > mialiby po nich jeździć nie narażając się na uszkodzenie pojazdu, to
    lepiej
    > do szkoły zrobić chodnik i niech go zainteresowani utrzymują. Mogą nawet
    > progi ale rowerów porobić jak chcą.

    sam jestem kierowca od nastu lat i posiadaczem samochodu niewiele krocej,
    place podatki drogowe i wiem jak jezdza ludzie, i wcale nie uwazam aby progi
    na uliczkach osiedlowych, czy w okolicy szkol byly zbedne, dopoki nie
    nauczymy sie jezdzic takie cos bedzie potrzebne

    jesli progi beda odpowiednio zrobione nie beda powodowaly zniszczenia
    samochodu przy spokojnej jezdzie