    From: "pestifer" <p...@C...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PROGI ZWALNIAJACE !!!
    Date: Fri, 9 Apr 2004 12:48:37 +0200

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@k...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:c55i54$2mp$1@inews.gazeta.pl...

    > podejrzewam, że macie fajne samochody a nie macie fajnych dzieci

    wyobraz sobie, ze mamy i co ty na to?
    ale z pewnoscia byloby jeszcze bezpieczniej, gdyby na jezdni postawic
    barierke i zamknac ja calkowicie, tylko czy aby na pewno tedy droga do
    bezpieczenstwa na jezdniach?
    tylko czy wtedy nadal mozna by jeszcze pobierac podatki na drogi
    PS
    o maly wlos nie mialem ostatnio stluczki bo jakis kretyn omijajac na gazie
    taki wlasnie prog poboczem stracil nieco panowanie nad swoim bolidem 125p.
    tam tez mogly byc te dzieci i staruszki o ktore tak sie troszczymy kosztem
    naszych samochodow ale ich nie bylo. pewnie dlatego, ze staruszke
    najczesciej spotykamy przechodzaca jezdnie na czerwonym lub byle gdzie