    From: "Przemo Popielas" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PROGI ZWALNIAJACE !!!
    Date: Fri, 9 Apr 2004 12:29:45 +0200

    > to tak zrob ;), albo zmien samochod, ja swoim nie mam problemow z zadnymi
    > progami, ani dobrze ani zle wykonanymi ;)
    > oczywiscie to zart, ale to nie idea jest zla tylko wykonanie

    to nie jest mój samochód - wiem z doświadczenia rodziny i znajomych,
    przytoczyłem akurat cieniasa, gdyż jego prześwit nie jest super mały a nie
    chciało mi się pisać nawet o samochodach, które chociażby fabrycznie mają
    niżej podwozie lub jakiś tuning i spojlery.
    Tylko nie pisz, że w Polsce powinno się jeździć Hummerami bo to śmieszne -
    na to płacę sumiennie pieprzone podatki, że mam prawo jeździć czym mi się
    będzie podobało i nie mam zamiaru sobie tego uszkadzać przez jakiś badziew.
    A tak moim zdaniem (z obserwacji własnych) to kierowcy dobrze patrzą na
    drogę zaraz przed maską i na najbliższe pobocze, żeby choć jednym bokiem
    przejechać nie po progu, a po trawie, poboczu itp. - patrząc oczywiście
    przed samą maskę a idących tym poboczem taranując i spychając (przykłady
    mogę ofotografować)
    Pozdrawiam
    Przemo