eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące › Re: [PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia
    przychodzące
    Date: Thu, 21 Oct 2010 05:48:39 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <i9p5lt$5f5$2@inews.gazeta.pl>
    References: <4cbf3b9d$0$21004$65785112@news.neostrada.pl>
    <i9nrl4$in$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-136-76.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1287657981 5605 87.105.136.76 (21 Oct 2010 10:46:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2010 10:46:21 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.11)
    Gecko/20101013 Thunderbird/3.1.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:656782
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10/21/2010 1:07 AM, Henry(k) wrote:
    > Dnia Wed, 20 Oct 2010 22:49:08 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):
    >
    >> Łupili cię za zestawienie łącza. Nawet jak nie odbierzesz lub odbijesz,
    >> to i tak zapłacisz. Abyś się od tego uwolnił, musiałbyś mieć wybraną
    >> opcję przekierowania wszystkich rozmów na PG.
    >
    > Jakie zestawienie łącza?
    wiesz, taka pani na centrali kabelki ten tego ten.

    > Przekierowanie na pocztę odbywa się w polskiej
    > centrali więc część rozmowy "odebrana" w ogóle nie wyszła w świat.

    bezwarunkowe tak, warunkowe nie.

    > Zagraniczny operator nie ma zielonego pojęcia czy masz włączone
    > jakiekolwiek przekierowania.

    j.w. jeśli masz przekierowanie warunkowe np. gdy nie odbierasz, to robi
    to operator zagraniczny.


    > Trzeba to zgłosić do UKE - ostatnio lubią walić kary operatorom
    > (bo operatorzy lubią walić klienta)
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=279&news_id=1834&layout=4&page=text
    >

    zawsze można próbować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1