    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PRAWO PRYWATNE MIĘDZYNARODOWE
    Date: Fri, 17 Jan 2003 23:30:22 +0100

    > W ogole nie chodzi o to o czym napisales moim zdaniem.Odeslanie tzw
    podwojne ma
    > miejsce gdy sad panstwa A w przypadku badania wlasciwosci prawa sprawdza
    sprawe
    > tak jakby postapil sad panstwa B czyli sad panstwa A sprawdza sobie nie
    tylko
    > normy kolizyjne tzw stopnia pierwszego panstwa B(czyli te ktore
    rozgraniczaja
    > prawa merytoryczne w przestrzeni) ale rowniez sprawdza normy tzw stopnia
    drugiego
> [...]

    Sad zawsze musi sprawdzic normy prawa prywatnego miedzynarodowego
    panstwa, ktorego prawo wskazalo polskie prawo kolizyjne. Jezeli te normy
    wskazuja
    inne prawo wlasciwe to to jest po prostu ODESLANIE. Moze byc
    zwrotne lub dalsze. Z reguly dalsze jest ograniczone (tak w Polsce) i
    dlatego nie wiem czemu miala by powstac sytuacja bez wyjscia.
    Wyjasnij to jasniej, bo do konca nie rozumiem o co Ci na prawde chodzi.

    Ok. Ide spac ...

    Pa Pa Pa. Konrad