    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PRAWO POWIETRZA :D
    Date: Wed, 27 Apr 2005 16:45:53 +0200

    Użytkownik "Iza" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:d4o6vq$s6e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Kanałów do nadawania drogą radiową nie można w żaden sposób
    zarezerowac bądź
    > wykupić dla siebie na wyłączność. Każdy może sobie na nich nadawać.

    No nie do końca tak jest. W sytuacji, gdy Ty tam nadajesz, to oni
    powinni już wybrać inny. Inaczej zakłucają pradę Twoich urządzeń. Tym
    bardziej, ze najpewniej na Waszym kanale nie transmitują sygnału, a
    jedynie zakłucenia.

> [...]
    telefonie
    > mówią iż w tej samej miejscowości to działa jakaś nielegalna firma, i
    > zakłuca ich w bardzo znacznym stopniu i oni zamierzają się z nią
    "rozprawić
    > raz na zawsze" To jeśli powiedzieliby coś takiego do potencjalnego
    klienta
    > na internet (czyli w tym wypadku do mnie podszywającej się pod
    takowego) to
    > jeśli nagralabym taką rozmowę to może to stanowić dowód na nieuczciwą
    > konkurencję ? I czy byłoby to w jakis sposób karalne ?

    Moim zdaniem można tak zrobić.

    > No własnie jesteśmy w trakcie dowiadywania się jak wygląda kontrola
    URTiP-u
    > i gdzie wszystko załatwiać, i od nich z całą pewnością trzeba zacząć,
    bo
    > jeśli stwierdzą iż oni nadają z mocą niedozwoloną w Polsce to mają
    duży
    > problem (a wiem, ze nadają - można poznac to po sprzęcie jakim
    dysponują)

    Kontrola wygląda tak, ze przyjeżdża zespół gości wyposażonych w
    odpowiednie urządzenia i robią co swoje. Rzecz w tym, ze na województwo
    są 1-2 takie samochody, toteż czasem jest kłopot z zaproszeniem ich.