    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w hipermarkecie?
    Date: Sun, 9 Feb 2014 10:33:51 +0100

    Ja w takiej sytuacji kiedyś się zgodziłam, ale definitywnie zabroniłam
    zamknięcia za sobą dżwi do tego zaplecza. Duży hipermarket. Ohroniaż z
    trudem, ale się zgodził (nie zamknąć dżwi).
    Nic nie znalazł, nie pszeprosił. Czasu straciłam niewiele, ale uciekł mi
    pociąg.
    Myślę, że czasem celem jest zajęcie czasu.
    Właściwie uważam, że za taki pomyłki powinna być taksa odszkodowawcza,
    pszynajmniej dobra czekolada. Im się pszestanie opłącać.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
    i program dietetyczny Ananas1_3a