  • 1. Data: 2017-11-04 14:50:37
    Temat: Zabijanie zwierząt.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ostatnio przekaziory epatują niusami ile to lat kicia grozi gościowi co
    zabił psa. Jest jakaś ustawa która kompleksowo reguluje kiedy, komu i
    jak wolno zabić jakieś zwierzę?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2017-11-04 15:28:12
    Temat: Re: Zabijanie zwierząt.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ostatnio przekaziory epatują niusami ile to lat kicia grozi gościowi co
    > zabił psa. Jest jakaś ustawa która kompleksowo reguluje kiedy, komu i
    > jak wolno zabić jakieś zwierzę?

    Jest, nazywa się o ochronie zwierząt.

  • 3. Data: 2017-11-04 19:21:22
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    i to tam jest wzmianka o tym słynnym uboju?

  • 4. Data: 2017-11-04 19:29:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-11-17 o 19:21, denat 'POPIS/EU pisze:
    > i to tam jest wzmianka o tym słynnym uboju?

    A zajrzałeś?

  • 5. Data: 2017-11-04 20:20:58
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > A zajrzałeś?

    nie jest to wielka tajemnica, że ja nie ogarniam... modelu...

  • 6. Data: 2017-11-04 21:35:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-11-17 o 20:20, denat 'POPIS/EU pisze:
    > nie jest to wielka tajemnica, że ja nie ogarniam... modelu...

    Nikt nie jest doskonały.