    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: POmyje z TVPiS Info
    Date: Tue, 07 Nov 2017 08:57:16 +0100

    W dniu .11.2017 o 08:29 Totalna Opozycja <c...@t...opozycja.prl>
    pisze:

    > Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości
    > W dniu .11.2017 o 16:45 Presidente de San Escobar

    > Przecież mięśniem zwieraczem odbytnicy Sphincter ani jest ta twoja
    > dziura,
    > gdzie dzielnie przyjmujesz PiS, a wcześniej z zachwytem zabawiałeś
    > Płaczformę. Wymyśl coś swojego niedojebany niedorozwoju, bo ci ania
    > zejdzie!
    > EOD dla genetycznych męskich kurew!

    Przepraszam, niestety przenoszą swoje analne przemyślenia na tę grupę, nie
    zaznaczając crossa!
    Ja potrafię zrozumieć, że stracili wszelką nadzieję na merytoryczną
    opozycję, ale w takiej sytuacji rozwiązaniem nie jest rzucanie błotem na
    każdego, kto brak opozycji krytykuje.
    Trzeba tę opozycję zwyczajnie stworzyć - od zera, niestety!

    Mechanizm jest prosty - najpierw odbiera się przeciwnikowi
    człowieczeństwo, a później:
    https://www.tvn24.pl/raporty/mord-polityczny-w-biurz
    e-pis,311

    --